
نوشته اصلی توسط
ستاره زیبا
سلام عزیزم متاسفم اما خوب توجه کن اگه ایشون همه معیارهای شما رو داره و همچنین ایشونم واقعا دوستت داره پس می ارزه که بخاطرش تلاش کنی اما همونطور که از نوشتهات پیداست کاملا کم تجربه ای تو همون پست اولت دقیقا چیزهایی که نامزدت به شما نسبت داده من دریافت کردم پس اگه اینجا بیای و ما راهنماییت کنیم و مطالعه بیشتری اینحا کنی همه چیز درست میشه
دخترخوب اول چند تا چیز کلی بهت بگم زندگی بعد ازدواج هرگز سرشار از ارامش رویایی نخاهد بود همه زندگیها حتی عاشق ترینها هم زندگی کاملاااااااااا ایده الی ندارن پس دونستن این موضوع بسیار مهمه که تو ذهنت از زندگی تصور ایده ال نداشته باش
دوم:چندتا چیز در همه مردا مشابه
وقتی ناراحتن تو غار تنهاییشون میرن میخان کسی بهشون گیر نده
سوال پیچ نشن واین رو بصورت سردی نشون میدن و بعد چند روز خودشون جلو میان
مردا از زنهای غرغرو گریه او واویزون متنفرن
وقتی ازجایی ناراحتن فقط میخان همسرشون باهاش همدردی کنه و اصلا سرزنش نشن حتی اگه حق باهاشون نباشه اما اون لحظه متنفرن از سرزنش و نصیحت
الان شما هیچ کاری نکن فقط اروم باش و با ایشون ارام و محترمانهبرخورد کن
خودش پیگیر کارها خاهد شد و با اشتیاق خانواده شما و خودش راضی خاهد کرد
الان با این برخوردهای شما پیش خودش میگه این دختر به این بداخلاقی اصلا ارزش مخالفت با خونوادم داره!!!!!!!!!
علاقه مندی ها (Bookmarks)