به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 اسفند 02 [ 21:46]
    تاریخ عضویت
    1395-4-24
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    6,302
    سطح
    51
    Points: 6,302, Level: 51
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 34 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ستاره زیبا نمایش پست ها
    سلام عزیزم متاسفم اما خوب توجه کن اگه ایشون همه معیارهای شما رو داره و همچنین ایشونم واقعا دوستت داره پس می ارزه که بخاطرش تلاش کنی اما همونطور که از نوشتهات پیداست کاملا کم تجربه ای تو همون پست اولت دقیقا چیزهایی که نامزدت به شما نسبت داده من دریافت کردم پس اگه اینجا بیای و ما راهنماییت کنیم و مطالعه بیشتری اینحا کنی همه چیز درست میشه
    دخترخوب اول چند تا چیز کلی بهت بگم زندگی بعد ازدواج هرگز سرشار از ارامش رویایی نخاهد بود همه زندگیها حتی عاشق ترینها هم زندگی کاملاااااااااا ایده الی ندارن پس دونستن این موضوع بسیار مهمه که تو ذهنت از زندگی تصور ایده ال نداشته باش
    دوم:چندتا چیز در همه مردا مشابه
    وقتی ناراحتن تو غار تنهاییشون میرن میخان کسی بهشون گیر نده
    سوال پیچ نشن واین رو بصورت سردی نشون میدن و بعد چند روز خودشون جلو میان
    مردا از زنهای غرغرو گریه او واویزون متنفرن
    وقتی ازجایی ناراحتن فقط میخان همسرشون باهاش همدردی کنه و اصلا سرزنش نشن حتی اگه حق باهاشون نباشه اما اون لحظه متنفرن از سرزنش و نصیحت
    الان شما هیچ کاری نکن فقط اروم باش و با ایشون ارام و محترمانهبرخورد کن
    خودش پیگیر کارها خاهد شد و با اشتیاق خانواده شما و خودش راضی خاهد کرد
    الان با این برخوردهای شما پیش خودش میگه این دختر به این بداخلاقی اصلا ارزش مخالفت با خونوادم داره!!!!!!!!!
    ممنون از پاسخ دلسوزانتون
    درسته من خودم هم با صحبت های شما و نامزدم موافقم و فکر کنم این حداقل یک نقطه قوت هست که مسدونم عیب کار کجاست.
    این مدت دارم سعی میکنم مطالعه کنم و بهتر رفتار کنم. رفتارهای کودکانه ام رو کم کردم و داروشکر همه چیز بهتره.
    میشه اگه کتابی یا هر چیزی هست که فکر میکنید میتونه تجربمو در رابطه با این موارد بالا ببره بهم معرفی کنین؟
    ضمنا همون طور که شما گفتین، چند روز پیش نامزدم با خانوادم صحبت کرد (یک بحث فوق العاده شجاعانه و مردونه) و مشکلات رو حل و فصل کرد به حدی که بعد از اون خانواده من تا حد زیادی مخالفت هاشون کم رنگ شده بود.
    بعد از اون جلسه فکر میکنم انتخابم درست بوده و ایشون ارزش تلاش کردن رو داره. از علاقش مطمئن بودم اما الان از مسئولیت پذیری و توانش هم مطمئن تر شدم. فقط لطفا اگه چیزی به فکرتون میرسه بگین تا من تجربه های زندگی مشترک و رابطم رو بالا ببرم. (به خصوص که نامزد من اتفاقا تجربه زندگی مستقل، سخت، رابطه با ادم های مختلف رو داره)

  2. کاربر روبرو از پست مفید Mahaneh تشکرکرده است .

    میشل (شنبه 13 شهریور 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بررسی شایعات اینترنتی
    توسط sara 65 در انجمن معرفی سایر سایتهای جذاب از نظر شما
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 بهمن 92, 00:01
  2. من سریعا به دخترا وابسته میشم.
    توسط arash7591 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 خرداد 91, 10:57
  3. توجه توجه، سریعا صندوق پیامهای خصوصی خود را تخلیه فرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 تیر 90, 16:22
  4. تنبلی. بیعشقی و اهمال کاری
    توسط sosan در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 اردیبهشت 87, 16:56

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.