به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 53

موضوع: ظاهر زشت

  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مهر 95 [ 01:07]
    تاریخ عضویت
    1395-6-15
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    137
    سطح
    2
    Points: 137, Level: 2
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهاد تنها نمایش پست ها
    ظاهرا فقط پول راه حله

    سلام نه اینطور نیست راه حل توکل و اطمینان به خداوند نگید اینو میدونم ولی شما درک نمیکنید چرا واقعا درک میکنم
    اول از خودش بخواین مشکلتون حل کنه بعد خودتون هم تلاش کنید گفتین باشگاه بدنسازی دوست ندارید خب میتونید تو خونه ورزش کنید غذاهای مقوی تر بخورید تا بیشتر چاق شین واقعاا تاثیر زیادی داره و چهرتون کلی تغییر میکنه و به هیچ عنوان درس و دانشگاه رها نکنیدتمام تلاشتون بکنید و به اتمام برسونینش بدون توجه به حرفای یکسری از ادم ها و اصلا ناراحت نشید خداوند خودش روزی جواب تمام این ادم هارو میده و حواسش به همه چی هست مطمین باشید وقتی در شغلتون موفق بشین مورد توجه همین ادم ها میشین
    در پناه خداوند و التماس دعا

  2. کاربر روبرو از پست مفید fateme1 تشکرکرده است .

    فرهاد تنها (سه شنبه 16 شهریور 95)

  3. #22
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 آبان 95 [ 20:25]
    تاریخ عضویت
    1395-6-03
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من چند روز به تاپیک سر نزدم فکر کردم کسی جواب نمیده ولی خوشحالم شدم نظرات خوبی داده شده ممنون از دوستان

    خانم عشق افرین حتما مقالات مربوطه رو مطالعه میکنم و سعی میکنم راهکارشون اجرایی کنم . دسته بندی خوبی کردید یک مورد دیگه هم که وجود داره و فکر کنم از همه مهم تر باشه اینه که من به خودم علاقه ندارم و همش خودخوری میکنم فکر کنم اول از همه باید دنبال حل این مشکل باشم

    خانم nilo95 حتما کتاب های روانشناسی مطالعه میکنم و سعی میکنم حتی الامکان جملات مثبت و انرژی بخش مطالعه و استفاده کنم.

    فاطمه خانم مشکلم زیاد لاغرم بودن نیست ولی سعی میکنم وزنم افزایش بدم . درس و دانشگاه ول نمیکنم اصلا .من فقط از لحاظ روحی کاملا بی انگیزه شدم وگرنه درس خوندن خیلی دوست دارم . حالم که خوب بود درسم عالی بود ولی درستش میکنم.

    بازم تشکر میکنم که جواب دادید

  4. کاربر روبرو از پست مفید فرهاد تنها تشکرکرده است .

    mahtab M (شنبه 01 آبان 95)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مهر 95 [ 01:07]
    تاریخ عضویت
    1395-6-15
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    137
    سطح
    2
    Points: 137, Level: 2
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام خداروشکر که رها نمیکنید و دوست دارین مطالعرو من هم الان این بی انگیزگی و بی ارادگی در درسم دارم با اینکه اصلا اینطور نبودم انشاالله خدا به هممون کمک کنه و اراده بده و راه درست نشونمون بده که اگه رهامون کنه به حال خدامون هیچ کاری دیگه ازمون بر نمیاد

  6. کاربر روبرو از پست مفید fateme1 تشکرکرده است .

    فرهاد تنها (یکشنبه 28 شهریور 95)

  7. #24
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 آبان 95 [ 20:25]
    تاریخ عضویت
    1395-6-03
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من هر کاری میکنم حالم بدتر میشه. حالم اصلا خوب نیست.

  8. #25
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 95 [ 20:55]
    تاریخ عضویت
    1395-6-28
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    14
    سطح
    1
    Points: 14, Level: 1
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهاد تنها نمایش پست ها
    من هر کاری میکنم حالم بدتر میشه. حالم اصلا خوب نیست.
    خب چیکار کنیم؟
    توقع داری یه ذکر جادویی بهت بگیم که بشی شبیه Reed Deming؟
    یکی مثله این Red Deeming اینقدر خوشگله یکی هم مثله شما زشته دیگه (البته خودت میگی)

    حالا اگه یه عکس از قیافت بذاری ببینیم چطوری هست بهتر میتونیم نظر بدیم
    با غصه خوردن هم کاری درست نمیشه پسر من!
    توقع داری با غصه خوردن خوشگل بشی؟ نه جانم ، تازه زشت تر و زشت تر هم میشی....

    پس یا ظاهرت رو قبول کن و سعی کن عادی زندگی کنی
    یا اینکه هر روز بزن توی سر خودت و بگو من زشتم....


    به هرحال ، نسخه ای برای شما می پیچم:
    1. کتاب «در باب حکمت زندگی» از شوپنهاور را بخوانید
    2. فیلم A Beautiful Mind را ببینید.


    - - - Updated - - -

    تازه برای اینکه بدونی منم زیاد خوشگل نیستم
    پر از جوش های زیاد و علاوه بر این دندونای نامرتب

  9. #26
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 آبان 95 [ 20:25]
    تاریخ عضویت
    1395-6-03
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام میتونید این تاپیک ببندید. هیچکی اینجا ادم درک نمیکنه پسر هم که باشی جواب سلامتم نمیدن

  10. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 19 آذر 95 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1392-8-23
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    6,319
    سطح
    51
    Points: 6,319, Level: 51
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    405

    تشکرشده 1,144 در 414 پست

    Rep Power
    79
    Array
    آقای فرهاد تنها، حس میکنم قصدتون از ایجاد این تاپیک بیشتر درددل بوده تا بازگو شدن چیزهایی که خودتون میدونید از زبان دیگران. به قول خودتون اگر خانم بودید شاید(نه حتما) همدردی بیشتری دریافت میکردید.
    شاید همونطور که خودتون گفتید اصلا مشکل جای دیگه است و ناراحتی و بی‌باوری از جای دیگه میاد و ظاهر رو بهانه کردید تا برای دلخوری از خودتون دلیل بتراشید.

    بیشتر مردم مشکلاتی دارن که حتی نمیخوان با خودشون در موردش رو راست باشن. عذاب میکشن و هیچکس هم درکشون نمیکنه.
    خودم گاهی شده کسی رو راهنمایی میکردم یا اومدم توی این سایت چیزی برای کسی بنویسم و وسطاش متوجه شدم مخاطب حرفام در واقع خودم هستم. منم که فلان مشکل رو دارم و میدونم راه حلش اینه و این حرفها رو دوست دارم یکی که ندارمش، بهم بگه.
    پس ول کنید آینه‌ها رو. هیچکس شما رو به اون خوبی که خودتون از درون میبینید؛ نمیبینه. دیگران چیزی رو میبینن که شما بهشون نشون میدید و نه حقیقت وجود شما رو.
    مردم چیزی بیشتر یا کمتر از شما ندارن. در واقع ما همه فقط یه چیز داریم: یه فرصت خیلی کوتاه برای زندگی. شما میتونید هر طور که میخواید از زمانتون استفاده کنید. هنوز خیلی جوون هستید و فرصت دارید تا بهترین، وحشتناکترین، عاشقترین، معروفترین، غمگینترین... آدم دنیا بشید. میتونید همه فرصت رو به باد بدید. اما اینا هیچکدوم مهم نیست. سعی کنید شادترین آدمی باشید که میتونید.
    چی شما رو شاد میکنه؟
    چجور بودن شما رو شاد میکنه؟

  11. 3 کاربر از پست مفید mahasty تشکرکرده اند .

    mahtab M (شنبه 01 آبان 95), the boy (پنجشنبه 01 مهر 95), فرهاد تنها (یکشنبه 04 مهر 95)

  12. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مهر 95 [ 01:07]
    تاریخ عضویت
    1395-6-15
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    137
    سطح
    2
    Points: 137, Level: 2
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام من بعد تحقیق روشی یاد گرفتم برای چاق شدن گونه ها مسلما تاثیر زیادی روی چهره داره انجام دادنش هم شاید حدود 20 دقیقه در روز وقت بگیره ولی تاثیرش همون بار اول هم میبینید همونطور که اقایون به باشگاه بدنسازی میرن این ورزش هم ماهیچه های گونرو تقویت میکنه و باعث میشه بزرگ بشن
    برای انجامش تو اینترنت بزنید ورزش صورت تمرین لپ و گونه
    واقعا تاثیرشو میبینید و کلی تغییر میکنید
    از خدا هر چی بخوایم میده از خداوند بخواین حواسته هارو

  13. کاربر روبرو از پست مفید fateme1 تشکرکرده است .

    فرهاد تنها (یکشنبه 04 مهر 95)

  14. #29
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 آبان 95 [ 20:25]
    تاریخ عضویت
    1395-6-03
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mahasty نمایش پست ها
    آقای فرهاد تنها، حس میکنم قصدتون از ایجاد این تاپیک بیشتر درددل بوده تا بازگو شدن چیزهایی که خودتون میدونید از زبان دیگران. به قول خودتون اگر خانم بودید شاید(نه حتما) همدردی بیشتری دریافت میکردید.
    شاید همونطور که خودتون گفتید اصلا مشکل جای دیگه است و ناراحتی و بی‌باوری از جای دیگه میاد و ظاهر رو بهانه کردید تا برای دلخوری از خودتون دلیل بتراشید.

    بیشتر مردم مشکلاتی دارن که حتی نمیخوان با خودشون در موردش رو راست باشن. عذاب میکشن و هیچکس هم درکشون نمیکنه.
    خودم گاهی شده کسی رو راهنمایی میکردم یا اومدم توی این سایت چیزی برای کسی بنویسم و وسطاش متوجه شدم مخاطب حرفام در واقع خودم هستم. منم که فلان مشکل رو دارم و میدونم راه حلش اینه و این حرفها رو دوست دارم یکی که ندارمش، بهم بگه.
    پس ول کنید آینه‌ها رو. هیچکس شما رو به اون خوبی که خودتون از درون میبینید؛ نمیبینه. دیگران چیزی رو میبینن که شما بهشون نشون میدید و نه حقیقت وجود شما رو.
    مردم چیزی بیشتر یا کمتر از شما ندارن. در واقع ما همه فقط یه چیز داریم: یه فرصت خیلی کوتاه برای زندگی. شما میتونید هر طور که میخواید از زمانتون استفاده کنید. هنوز خیلی جوون هستید و فرصت دارید تا بهترین، وحشتناکترین، عاشقترین، معروفترین، غمگینترین... آدم دنیا بشید. میتونید همه فرصت رو به باد بدید. اما اینا هیچکدوم مهم نیست. سعی کنید شادترین آدمی باشید که میتونید.
    چی شما رو شاد میکنه؟
    چجور بودن شما رو شاد میکنه؟
    من ظاهر بهانه نکردم ولی ظاهر مهمه حتی تو این دوره زمونه از باطن مهم تر شده برای اکثریت ادم ها
    اگر اینهمه به خاطر ظاهرم ادیتم نمیکردم و سوهان روحی یرام نمیشدم و مثل یک ادم معمولی (به لحاظ ظاهر) باهام رفتار میشد ادم شادی میشدم .
    فقط حوشحالم که سلامت هستم به لحاظ جسمی

  15. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 07 آبان 95 [ 21:06]
    تاریخ عضویت
    1394-7-18
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    871
    سطح
    15
    Points: 871, Level: 15
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    7
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    درود برشما برین خداروشکرکنید ک سالمی و مشکل دیگه ای نداری تو این دنیا کسی زشت نیس این باورادماس. ک یکی وزشتت تلقی میکنن یکی وزیبا. منم ام این همه ب خودم تلقین میکردم زشتم خب همه باور می کردن. تنها کسی ک میتونه کمکتون کنه فقط خودتونیدو بس

  16. کاربر روبرو از پست مفید sarina1370 تشکرکرده است .

    فرهاد تنها (سه شنبه 06 مهر 95)


 
صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.