سلام
حالا که فرصتی شده و شما سه نفر خانوادتون را جمع کردین دورهم چرا به فکر از هم پاشیدنشی؟
یعنی چه مشکلی شما رو ازار میده ؟
بخاطر دوست داشتن که نمیشه زندگی رو از هم پاشوند نه تنها خودتون زندگی یک مرد و یک بچه در میونهدوست دارم ازش جداشم. میخوام راحت زندگی کنم.
خانم طلاق شوخی نیست زندگی همیشه فراز و فرود داشته و خواهد داشت.
دنبال راحتی هستین؟ تعریف راحتی چیه؟
فکر کن ببین دلیل اینکه نمیخوایی کنار همسرت بخوابی چیه؟
چرا بهش حسی نداری؟
توانایی مالی ات دلیلی برای طلاق نیست قرار نیست حتما بهش نیاز مالی داشته باشی تا باهاش بمونی الان خیلی ها همین طورین .این شمایی که با وجود عدم نیازت بهش باید بهش حس تامین رو بدی حس که خود به خود بر نمی گرده .مرد باید مرد باشه و زن زن تا حس و کششی ایجاد بشه .
حالا که برگشتین چرا تلاش نمی کنین برای ساختن ؟
اگر یه روز ی اشتباهی کرده و خیانتی و حالا ازون کارها پشیمونه شما چرا فراموشش نمیکنی و نمیبخشی ؟
چرا ما اینقدر تنبل شدیم؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)