به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 53

موضوع: ظاهر زشت

Hybrid View

  1. #1
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 آبان 95 [ 20:25]
    تاریخ عضویت
    1395-6-03
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Symitidin نمایش پست ها
    سلام
    من خودم هر 2 فک ام رو عمل کردم. حدود 15 میلیون هم پولش شد.
    قبل از عمل فک باید ارتودنسی انجام بدین. یعنی اول ارتودنسی بعد جراحی و بعد دوباره ارتودنسی
    اما وقتی پیش دکتر ارتودنسی رفتم گفت 2 تا راه داری یکی اینکه فک ات رو عمل کنی و یکی هم اینکه فک ات رو عمل نکنی و فقط دندون هات مرتب بشن. بعد هم اگر خواستی پروتز چانه بذاری که 2 میلیون خرجشه
    من فکر میکنم راه دوم برای شما مناسب تر باشه. البته حدود 3-4 سال طول میکشه ولی برای شما گزینه ی خوبیه.
    راستی توی دانشکده پزشکی شهرتون هم میتونید عمل کنید. اونجا رزیدنتها عمل رو روی شما انجام میدن و اساتید نظارت میکنن
    خرجش خیلی کمتر میشه. اگر اینقدر براتون مهمه میتونید اینکار رو هم انجام بدید

    و اینکه اگر فک شما عقب یا جلو هست هیچوقت ریشهاتون رو با تیغ نتراشید و ریش پروفسوری هم ممنوع. سعی کنید ته ریش بذارید. اینطوری مردم کمتر به فک تون توجه میکنن
    ولی اگه ریش ها رو بتراشید یا پروفسوری بذارید به نظرم جالب در نمیاد
    سلام
    من ارزونترین دکتر گفتم بدون ارتودنسی وگرنه پیش اکثر دکترها که رفتم کلا 20 میلیون هزینه اش میشد .
    عمل زیبایی برای من رویاس که بهش نمیرسم بهش زیاد فکر نمیکنم

  2. کاربر روبرو از پست مفید فرهاد تنها تشکرکرده است .

    Symitidin (جمعه 23 مهر 95)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 دی 95 [ 21:18]
    تاریخ عضویت
    1395-7-23
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    508
    سطح
    10
    Points: 508, Level: 10
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 58.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 11 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهاد تنها نمایش پست ها
    سلام
    من ارزونترین دکتر گفتم بدون ارتودنسی وگرنه پیش اکثر دکترها که رفتم کلا 20 میلیون هزینه اش میشد .
    عمل زیبایی برای من رویاس که بهش نمیرسم بهش زیاد فکر نمیکنم
    خب بیمارستان خصوصی نرو. برو بیمارستان دولتی.
    من فکر نمیکنم 20 میلیون هزینه اش بشه. توی اصفهان بهترین دکتر برای هر 2 تا فک 10 میلیون میگیره..

    من خودم اصفهان پیش دکتر آذربایجانی رفتم
    خیلی مرد مومن و با خدایی هست. و انصاف رو هم واقعا رعایت میکنه
    هزینه ی ارتودنسی رو هم ازت قسطی میگیره... مثلا اگر هزینه بشه 7 میلیون 2 میلیون اش رو اول نقد میگیره و باقی رو هم توی قسطهای 300 هزار تومنی هر یک ماه یک بار ازت میگیره...

    یکمی توی شهر خودتون پرس و جو کن یه دکتر مومن و با انصاف پیدا کن. همه جا پیدا میشه. فقط یکمی باید جستجو کرد. باهاش شرایط ات رو در میون بذار
    اگر هم توی شهرهای نزدیک به اصفهان هستی میتونی بیای همینجا پیش آذربایجانی

  4. کاربر روبرو از پست مفید Symitidin تشکرکرده است .

    فرهاد تنها (شنبه 24 مهر 95)

  5. #3
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 آبان 95 [ 20:25]
    تاریخ عضویت
    1395-6-03
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Symitidin نمایش پست ها
    خب بیمارستان خصوصی نرو. برو بیمارستان دولتی.
    من فکر نمیکنم 20 میلیون هزینه اش بشه. توی اصفهان بهترین دکتر برای هر 2 تا فک 10 میلیون میگیره..

    من خودم اصفهان پیش دکتر آذربایجانی رفتم
    خیلی مرد مومن و با خدایی هست. و انصاف رو هم واقعا رعایت میکنه
    هزینه ی ارتودنسی رو هم ازت قسطی میگیره... مثلا اگر هزینه بشه 7 میلیون 2 میلیون اش رو اول نقد میگیره و باقی رو هم توی قسطهای 300 هزار تومنی هر یک ماه یک بار ازت میگیره...

    یکمی توی شهر خودتون پرس و جو کن یه دکتر مومن و با انصاف پیدا کن. همه جا پیدا میشه. فقط یکمی باید جستجو کرد. باهاش شرایط ات رو در میون بذار
    اگر هم توی شهرهای نزدیک به اصفهان هستی میتونی بیای همینجا پیش آذربایجانی
    جراحی دندون عقل نهفته هم هست . مشکل تقارن هم در صورت دارم و ...
    من فعلا وضعیت مالیم اینقدر ضعیفه که به جراحی فکر نمیکنم

    - - - Updated - - -

    دوستان من حال روحیم مناسب نیست باید به روانشناس یا روانکاو یا روانپزشک مراجعه کنم ؟
    حداقل اینو راهنمایی کنید

  6. کاربر روبرو از پست مفید فرهاد تنها تشکرکرده است .

    danger (دوشنبه 26 مهر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.