سلام. بهتره خىلى مادبانه ازشون بخواىن که با شما اىن کارو نکنند اگر ادامه دادند بدون اىنکه متوجه بشوند در ىک نامه بدون نام به معاونت و ىا دبىر پرورشى اطلاع دهىد
تشکرشده 1,106 در 598 پست
سلام. بهتره خىلى مادبانه ازشون بخواىن که با شما اىن کارو نکنند اگر ادامه دادند بدون اىنکه متوجه بشوند در ىک نامه بدون نام به معاونت و ىا دبىر پرورشى اطلاع دهىد
Symitidin (پنجشنبه 29 مهر 95), ستاره زیبا (پنجشنبه 29 مهر 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)