دوست عزیز من تا حالا با احساس هیچ پسری بازی نکردم بهشون دروغ نگفتم اگه نتونستم باهاشون ازدواج کنم طوری که ناراحت و دلشکستشون نکنم بهشون گفتم .الان که دارم اینارو میگم با اینکه همیشه جلوی اشکامو گرفتم چون برام ارزشمندن دارم اشک میریزم لابد اینجا ارزششو داره من به اینجا و شما پناه آوردم تا کمکم کنید می ترسم از آینده از عشق میترسم از اینکه عنوانش کنم میترسم .میترسم بلایی رو که سر خیلی از دخترای این مملکت اومده سر منم بیاد منظورم رابطه ی احساسیه چون از لحاظ دیگه چشمام رو سعی میکنم باز نگه دارم و خودم رو در معرضش قرار ندم .ببین خود تو هم الان گفتی دخترای احساساتی پس تو هم خیلی خوشبین نیستی ولی من نگفتم دخترا خیلی معصوم اند خیلی از هم جنسای من هم دروغگو وکلک اند نه فقط مردا. در ضمن داشتن احساسات یه نعمت الهی نه یه عیب که همیشه از طرف مردا تو سر دخترا میخوره همین حرفو اگه دوست من نزده بود شاید منم راحتتر از احساسم میگفتم تا هم فضا رو برای اون بازتر میکردم که حرفشو بزنه م هم خودم از این دو دلی بیرون میامدم .بله دوست عزیز .در هر صورت امیدوارم از دست این دوست یه کم صریحت ناراحت نباشیم باید یه هم این اجازه رو بدیم که حداقل اینجا راحت حرفامونو بزنیم وگرنه خفه میشیم.تا شاید مسیر درست رو پیدا کنیم.






علاقه مندی ها (Bookmarks)