سلام
کمکم کنید امروز 8 امین روزی هست که مدرسه نرفتم
کم کم دارم به خودکشی فکر میکنم
چراباخانودات صحبت نمیکنی و اون ها رو درجریان نمیگذاری؟
شاید لازم باشه پیش روانپزشک و یا روانشناس بری!
اینطوری که با آه و ناله نتیجه نمیگیری و کاری از دست کسی برنمیاد!
چراباخانودات صحبت نمیکنی و اون ها رو درجریان نمیگذاری؟
شاید لازم باشه پیش روانپزشک و یا روانشناس بری!
اینطوری که با آه و ناله نتیجه نمیگیری و کاری از دست کسی برنمیاد!
سلام
امروز رفتن اورژانس اجتماعی بهزیستی و گفتم میخام خودکشی کنم
اونا هم مشاوره بهم دادن. دکتر هم همونجا بهم دارو داد
قرار شده فردا برم مدرسه و هر اتفاقی افتاد بیام و بگم
علاقه مندی ها (Bookmarks)