سلام دوست عزیز
اگه واقعا دوستش داری و می خوای زندگی کنی باید خودتو تغییر بدی و بهش اعتماد کنی، بی اعتمادی تو ناخواسته شوهرتو به سمت نباید ها هل می ده
من یه کارو که همیشه برای پاک کردن افکار منفی ذهنم می کنم اینکه با صداي بلند بع خودم میگم خفه اقلیمای بدجنس، اقلیمای بدجنس صداي افکار منفی ذهنمه و خیلی جواب گرفتم
با تمام وجودت به شوهرت اعتماد کن اگه اعتماد نمی تونی بکنی پس بیخود نه وقت خودتو بگیر نه شوهرت و برگرد به خونه بابات، اگه برگشتی باید از صفر شروع کنی و ذهنت رو از تمام سیاهی ها پاک کنی
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)