اونقدام ساده نیستن :/ شما از کجا میدونی که اینطوری قضاوت میکنی؟ شاید این خانم زیر پای اون مرد بدبخت نشسته باشه! ، ایشون براحتی رفتن رو تخت لذتشونو بصورت نا مشروع بردن اونوقت شما ایشونو مظلوم جلوه میدی؟ عجب !
دلم برا اون پسر خاله بدبخت میسوزه :( خدایا به کجا داریم میریم ما؟انقد دختر غیر باکره عادی شده؟ :(((










علاقه مندی ها (Bookmarks)