به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 تیر 97 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1395-5-20
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    1,921
    سطح
    26
    Points: 1,921, Level: 26
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 42 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اول بگو منظورت از دختر پاک دقیقا چیه. واسه خودت هم مشخص نیست انگار.
    دختری که اصلا با کسی نبوده؟ دختری که خیانت نکرده؟ دختری که ممکنه مثل خودت که تا این سن پاک موندی!!! فقط رابطه در حد لمسی!!! داشته؟ دختری که از نظر جسمی باکره ست، حالا هرکاری کرده باقیش با خودش؟ یا چی؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید مارگریتا تشکرکرده است .

    یه دوست (سه شنبه 09 آذر 95)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 شهریور 00 [ 16:19]
    تاریخ عضویت
    1394-6-10
    نوشته ها
    262
    امتیاز
    9,650
    سطح
    65
    Points: 9,650, Level: 65
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 400
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    431

    تشکرشده 376 در 164 پست

    Rep Power
    55
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Memarspam نمایش پست ها
    سلام! ظاهرا واسه شما مشخص نیست، شما سعی کن زیاد به خودت فشار نیاری!
    دختر است دیگر ..
    اصلا شاید همین رفتارهاتون باعث شده دوستتون رهاتون کنن.تا حالا به این فکر کردین؟؟؟؟که چرا یکی دیگه رو جایگزین شما کرد بعد هفت سال اونم در حالی که رفتین خواستگاریشون؟
    چون دختر است دیگر پس عقلش کار میکنه نشسته سبک و سنگین کرده و به این نتیجه رسیده که شما مناسبش نیستی ولی اون اقای جدید بوده.مشکل شما چی بوده؟اینو پیداش کنین.
    در ضمن اصراری نیست وقتی ذهنتون نسبت به خانما اینه برید ازدواج کنید و با یه خانم زندگی کنید.اصلا چرا میخواین ازدواج کنین؟؟؟
    شما اینجا با دونفر مجازی در حد دو جمله نمیتونی درست برخورد کنی و بعد هفت سال دوستی اون خانم ازتون دل کندن پس بهتره قبل ازینکه کسی رو وارد زندگیتون کنین اول خودتونو اصلاح کنین.
    مشکل اولتون غرور زیادتونه دوم خود برتر بینی سوم کنترلی روی اعصاب خودتون ندارین چهارم روابط اجتماعیتون ضعیفه...
    نکته مهم تر اینکه شما وقتی زندگی نامه تون رو در فضای مجازی به اشتراک میذارین و از دیگران راهنمایی صادقانه میخواین پس نباید از هر نوع انتقادی ناراحت شین و جبهه بگیرین و حمله کنین.
    میشه بپرسم برای چی تاپیک ایجاد کردین؟که همه بگن ناراحت نباش برادر من دختره لیاقت شمارو نداشت دخترا همشون همینن شما حیف شدی...
    اگه میخوای مشکلت حل شه که این راهش نیست اگرم اومدین برای دعوا بسیار خب به نظر منم حمله کنین
    ویرایش توسط ammin : جمعه 28 آبان 95 در ساعت 11:59


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.