آقای محترم ب اعتقاد بنده شما خشم کنترل نشده دارید باید نسبت به درمان خشم تون اقدام کنید در ضمن هم یک زن می تونه بد باشه و هم یک مرد
این درست نیست که چون شما از ی خانم ضربه خوردید نسبت به خانم های دیگه هم بدبن بشید لطفا بدبینی تون رو کنار بذارید چون به اعتقاد فلورانس اسکاول شین آدم به هرچی فکرکنه همون براش پیش می آد
براتون آرزوی موفقیت دارم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)