حالتون بده؟
مهم نیست که قهره یا نیست.
شما خطایی نکردی اینکه ایشون کینه ای هستن مشکل خودشونه نه شما.
قراره از فردا هرکی باهاتون قهر کرد حالت بد شه و داغون شی و هرکاری بکنی که اشتی کنه؟
مگه کار و زندگی نداری شما؟
هرجور راحته.قهر باشه.چه اهمیتی داره؟چرا اینقدر بزرگش کردین؟کلا یه هم کلاسیه که ممکنه سال بعد نباشه و چند ساعت در روز ممکنه ببینیدش.








علاقه مندی ها (Bookmarks)