اشتباهات زیادی مرتکب شدی:
منفعل بودن
ضعیف بودن
التماس کردن
و...
اخرش به کار درست انجام دادی و هرطور بود جدا شدی
بعد دوباره شروع کردی به اشتباه:
بهش کانکت شدی
رابطه رو بیشتر کردی
و احتمالا دیر یا زود دوباره باهاش زندگی میکنی.
من که دیگه روم نمیشه بهت حرفی بزنم چون مثل همیشه کار خودتو میکنی. فقط به پیشنهاد آقای کاوه گوش بده و لطفا بچهدار نشو!
بدرود








علاقه مندی ها (Bookmarks)