اختلاف سنیتون عالیه و اصلا بد نیست ، ولی اینکه بعدها شما ادامه تحصیل بدید و اون اقا درجا بزنه نکنه باعث ایجاد حسادت و خود کم بینی ایشون بشه و سر از لج و لجبازی و محدود کردن شما در بیاره
ممکنه هم شما با ورود به دانشگاه و بالغ تر شدنتون و اشنایی با افرادی که تناسب فرهنگی و تحصیلی بیشتری باهاتون دارن حسرت یه انتخاب متناسب تر را بخورید و با مقایسه همسرتان با مردان تحصیل کرده از زندگی دلسرد بشین
به هر حال کفویت تحصیلی را بشرطی میشه چشم پوشی کرد که این اقا ویژگی خاص و برجسته ای داشته باشه که این اختلاف سطح را جبران کنه