هرکاری که به عنوان عروس یک خانواده وظیفه داری انجام بده نه بیشتر و نه کمتر. اگر مراسم دعوت میشدی حتی به وسیله همسرت باید با کادو میرفتی و تمام ولی وقتی میگی از دهن همسرم پرید که تولد مادرشه شمام باید خودتو به نشنیدن میزدی و جوری وانمود میکردی انگار نشنیدی و اگر دعوتی در کار بود باید صبر میکردی تا با زبون خودش میگفت . چون شما حرف تولد رو تو هوا زدی و حساس شدی که حالا که دعوتی نشده کادو بگیرم نگیرم چیکار کنم و ... این حساسیتت همسرتو دچار شک کرده که لابد باید میرفتی و نرفتی . خودشونم کاملا میدونن که به قول دوستمون جایی که دعوت نباشه اصولا ادما نمیرن و صرفا این رفتار همسرتون به خاطر شکی هست که تو دلشون ایجاد شده.








علاقه مندی ها (Bookmarks)