همون یک ذره حرمت هم نباید براش قائل میشدی و الکی هواشو داشتی چرا با کارتون اصلا سعی کردید از آدم خیانتکار دفاع کنید؟
که بگید آدم خوبه اید؟
بعد این اقدام قطعا روی خودتون و شخصیتتون کار کنید و به خودتون بیشتر برسید و هوای خودتونو داشته باشید و خودتونو بیشتر دوست داشته باشید مبادا سرخورده بشید و خیلی زود وارد رابطه جدید بشید
موفق باشید
کار درست رو کردید مثل خیلی ها ضعف الکی نشون ندادید و بیخود دست و پا نزدید تو کار اشتباهتون








علاقه مندی ها (Bookmarks)