به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 فروردین 96 [ 08:56]
    تاریخ عضویت
    1395-11-06
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    279
    سطح
    5
    Points: 279, Level: 5
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 7 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    طبق رسم و رسوم ما از روز نامزدی دیگه خیلی از مخارج دختر به عهده ی داماده.
    چند روز پیش دندونم خیلی درد گرفته بود. وقتی نامزدم فهمید گفت که بذار بیام ببرمت دکتر و این حرفا. منم گفتم که نه نمیخوام مزاحمت شم، خودم میرم.
    اون بازم کلی اصرار کرد که شماره حسابتو بده تا واست پول بفرستم. منم که میخواستم دلشو نشکنم گفتم باشه ؛)
    بعد که گفت چقد واسم فرستاده انگار اب سرد ریختن روم... یخ کردم.

    رفتم دندونپزشکی. فقط حق ویزیت، عکس و داروها رو که حساب کردم تقریبا نصف پولی که بهم داد تموم شد. دکتر گفت داروهاتو استفاده کن چند روز دیگه بیا.
    وقتی برگشتم به نامزدم گفتم چقد از پولها خرج شده. فقط واسم دارو نوشته و گفته هزینه ی عصب کشی و پر کردنش اینقدر میشه( تقریبا سه برابر اون پولی که بهم داده بود).
    توقع داشتم که اشتباه اولشو جبران کنه و این پولو بهم بده. ولی اون گفت که بعد عقد میبرمت فلان شهر که هزینه ها مناسبتره. این یعنی کی خدا میدونه.
    داداشهام همزمان با من نامزد کردن. من دارم میبینم که چقد واسه عروسامون خرج میکنن. نامزدم واقعا یک دهم اونا هزینه نمیکنه. با اینکه حقوقهاشون تقریبا در یه حده.

    اینو هم بگم که من از نظر مادی ادم پرتوقعی نیستم. برا انتخابش مهمترین معیارمو اخلاق و خونواده گذاشتم. واقعا فکر میکنم واسش مهم نیستم. فکر میکنم دوست داشتنش فقط حرفه از دل نیست. بدتر از همه فکر میکنم خسیسه.
    خساست واسم خط قرمزه نمیتونم تحمل کنم. چند بار هم تا حالا بهش گفتم. الان تاپیک maryam.mim رو خوندم. امیدوارم اسمشو درست نوشته باشم. خیلی خوب احساساتشو توضیح داده. منم دقیقا در مورد نامزدم این جور فکر میکنم. اون میگه نمیدونه ماهی 2،3 تومن از دستش چجوری میره؛ پس چرا وقتی به من میرسه اینقدر صرفه جویی میکنه. حلقه ی خیلی ساده و چیزهای دیگه.
    برداشت شما از حرفام چیه؟ میشه لطفا راهنماییم کنین؟

    هدفم از گفتن نامزدی قبلیم این بود که بگم واسم خیلی سخته که این رابطه هم بخوره. نمیدونم با کی باید مشورت کنم. با مامانم رفتم دکتر، وقتی شنید چقدر واسم فرستاده انگار رنگش پرید. بخدا من ادم پر توقعی نیستم. پس چرا این جوری میشه؟

  2. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 تیر 97 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1395-5-20
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    1,921
    سطح
    26
    Points: 1,921, Level: 26
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 42 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.
    به نظر من همین که حواسش بوده بهت پول بده و با اصرار هم داده نشونه خوبیه.
    من اگه جای شما بودم در جواب اینکه گفته بعدها میبرمت فلان شهر اولا تشکر میکردم، اظهار تعجب هم میکردم که هزینه های اونجا کمتره، درباره اینکه آیا کیفیت کارشون هم مناسبه یا نه یه سری سوال میپرسیدم... بعد میگفتم ولی متاسفانه وضعیت دندونم جوری نیست که بتونم صبر بکنم و فعلا هم که نمیشه بریم به شهری که شما میگی. مجبورم همینجا برم دنبال درمانش.
    من اینارو میگفتم، ولی صادقانه بگم اگه همون مبلغ اولیه رو بهم داده بود دیگه انتظار نداشتم. همین که حواسش به من بوده برام کافی بود و لذت بخش.

  3. 3 کاربر از پست مفید مارگریتا تشکرکرده اند .

    نازنین2010 (پنجشنبه 21 بهمن 95), نرگس22 (پنجشنبه 21 بهمن 95), شمیم الزهرا (پنجشنبه 21 بهمن 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.