سلام عزیزم
من یک مدت به یادت بودم و الان دمبال پست اخرت گشتم به امید اینکه مشکلت حل شده باشه. عزیزم، کاربر محتر "جوادیان" درست میگن، شما متاسفانه بیشتر نشستی و میگی من شکست خوردم و حالا چیکار کنم. یک نوع مظلوم نمایی برای خودت. باشه قبول ازدواج درستی نبود حالا میشه چیکار کرد؟ تا اخر شکست میخوای بشینی و ارزوی مرگتو بکنی؟ این استحقاق تو هست؟
از راهنمایی های بچه ها استفاده کن و انجامش بده. نهایتا به نتیجه نمیرسی ولی بهتر از اینه که هیچ کاری در جهت بهبود اوضاع نکنی. به نظر من هم حتما با نامزدت صحبت کن و بگذار هر تصمیم گرفتی مطمئن باشه و با شناخت از افکار همسرت نه اینکه بعدا بگی شاید میتونستم کاری کنم، شاید اونم دلش میخواست کاری کنه و هزارتا شاید دیگه..
خواهشا یک بار هم که شده راهنمایی های بچه ها رو انجام بده و بیا بگو نتیجه چی شد. قدم قدم تا جایی که بشه همه کمک میکنن تا مسیر رو راحت تر بریو نگی تنهایی. برات ارزوی موفقیت میکنم. میدونم که اگه واقعا بخوای میتونی بهتر این باشی...








علاقه مندی ها (Bookmarks)