
نوشته اصلی توسط
بهاره جون
خیلی احتمالش زیاده که همسرتون به خاطر نداشتن کار و خونه موندن روحیه شون خراب شده باشه.
من نمیدونم شرایط شما تو شهر جدید چیه. اما اگه اینجا دوست و فامیل ندارین و همسرتون از صبح تا شب تو خونه تنها هست. و احتمالا با اینترنت و شبکه های اجتماعی مشغول هست. اونوقت باید تمام سعیتون رو بکنین که از نظر روحی تنهاش نزارین و تشویقشون کنین که هرچه زودتر برن سر کار. چون رابطه جنسی رابطه مستقیم با وضعیت روحی داره.
در مورد کم حرف بودن ممکنه شخصیت کم حرفی داشته باشن. یا اینکه مدام غرق در افکار خودشون هستن.
بهترین راه اینه که با همسرت مستقیم صحبت کنی. اما نه با حالت بازخواست. با حالت درد دل.
علاقه مندی ها (Bookmarks)