به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 اسفند 95 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1389-8-07
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    6,687
    سطح
    53
    Points: 6,687, Level: 53
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط iman62 نمایش پست ها
    سلام روز به خیر من پسری 28 ساله هستم که با دختر خانم 26 ساله ای در ارتباط هستم - خداروشکر همه چیز تا الان خوب پیش رفته و خانواده هامون هم در جریان هستند و حتی خواستگاری رسمی هم انجام شده و شرایط کلی همه چیز اوکیه -

    فقط یه مساله ای وجود داره من یکم تازگی احساس میکنم که از شرایط فیزیکی طرفم راضی نیستم - خودم ادم چارشونه و قدبلندی هستم دختر خانم طرف مقابلم هم ریز نقش نیست و تناسب نسبتا خوبی داریم مخصوصل از نظر قدی اما ایشون یکم چاقه و این مساله ذهن منو خیلی درگیر کرده

    دوست دارم یکم ظریف تر و خوش هیکل تر باشه - برای این کار هم خودش تلاش زیادی کرده و ورزش و ... اما خیلی وقته این تلاش به جایی نرسیده و تا الان موفق نشده البته نمیدوه نظر مستقیم من اینجوریه - هی با خودم میگم اخلاق خوبش و خانواده خوبش و روحیات شادش خیلی ارزشمند تر از این مساله است اما فکر من رو این مساله خیلی درگیر کرده که ابا در اینده مشکل ساز میشه یا خیر؟ یا عادت میکنم یا .. نمیدونم میخواستم نظرات مشاورین محترم رو بدونم ممنون
    سلا ممنون از لطف شما واقعیت من بعد از اینکه رابطه ام با ابشون نزدیک تر شد این مساله به چشمم اومد یعنی شفاف تر بگم وقتی خانواده ها در جریان قرار گرفتند و من رفتم منزلشون و با لباسی غبر از لباس بیرون و مانتو دیدمشون این قضیه برام پررنگ شد

    این مورد یه هفته ای هست ذهنم رو مشغول خودش کرده وگرنه قبلا برای اینقدر مهم نیود چون شاید اینجوری ندیده بودمش و همیشه بیرون همدیگه رو میدیدیم


    سلام به ایمان عزیز
    یکی از مهم ترین مسایل در ازدواج این هست که شما قبل از ارتباط با افراد و انجام مراسمات رسمی از طرف مقابلتون کاملاً راضی باشین. من فکر میکنم الان، در این زمان عقب گردتون و بی میلیتون بازی با احساسات افراد و بی هدفی شما در رابطه با مسئله ی ازدواج هست. گاهی افراد در ازدواج هدف خاصی ندارن و صرفا میخوان از تنهایی در بیان و هم زبانی داشته باشن یا کسی معیشتشونو تأمین کنه، اما برخی هستن که هدف دارن اما نه هدف ارزشمند! بلکه تنها بدلیل کشش ها و حاذبه های ج/ن/س/ی بسراغ دیگران میرن و پس از رابطه ی ج/ن/س/ی در زمان آشنایی دیگر لزومی به ادامه رابطه نمیبینن. ببینید شما ابتدا با خودتون خلوت کنین و یک برگ کاغذ بیارین و روش اهدافتونو از ازدواج بنویسین ، سپس دو ستون جدا کنین و معایب خودت و معایب دختر مورد نظرتونو بنویسین... حالا دو ستون دیگر زیرش بکشین و این بار محاسن خودتون و اونو بنویسین. اگر محاسن ایشون از معایبشون بیشتر بود و اگر هدف شما ارزشمند بود، ازدواج کنین و اگر نه که بهتر هست پیش یک مشاوره تشریف ببرین. بشخصه من فکر میکنم اگر قیافه کسی رو پسند کردین دیگه لاغری و چاقی یک چیزی هست که با اقدامات ورزشی و پزشکی به تعادل بر میگرده. ( در ضمن اینو بدونین که شاید یک دختر اندام فوق العاده ای داشته باشه ولی هرگز به پای ایشون نرسه و شما رو اندازه ایشون دوست نداشته باشه).
    ممنونم از شما درموردچندخط اول فرمایش شما چیزی ندارم بگم چون از روی هوس و الکی جلو نرفتم و همه چیز سعی کردم با بررسی انجام بشه و قصدم از اول قطعا از دواااج بوده نه دوستی....
    در مورد نوشتن هم درست میگید اما من این کار رو هم کردم نوشتم مزایا کاملا به معایب غلبه میکنه اما احساس میکنم یه وقتا یه دونه از معایب میتونه خیلی از مزایا رو از بین ببره—الان من ذهنم در گیر این مساله است که فکر میکنم دچار همچین چیزی شدم که هر چقدر اخلاق و منش و شخصیت و خانواده رو جلوی چشمم میارم این ایراد برام بازم بولده

    سلام

    دوست عزیز مسئله پسندیدن ظاهر طرف در اول اولویتها قرار داره و تا این قسمت برای شما حل نشده سراغه اولویتهای دگ نرید .. اگر با این رفتارهائی که میگم مواجه میشید فعلا دست نگه دارید

    از دیدن اندام طرف مایوس و ناامیدی به سراغم میاد

    برای دیدن دوباره شون لحظه شماری نمیکنم

    از اینکه در آغوش بکشمش حس خوبی بهم دست نمیده

    ناز کشیدنش برام زجر آوره

    وقتی پیشش هستم دوست دارم زودتر ترکش کنم

    با دخترهای دگ همش مقایسش میکنم و ...
    ).

    ممنونم از نوشته شما
    مساله اینه که من خودم ادم چارشونه ای هستم و احساس میکنم دختری که از نظر فیزیکی با من فاصله داشته باشه نمیتونه من رو راضی کنه که فکر میکنم منطقی هم هست
    این مسالئلی که شما گفتید هم هست هم نیست
    دلم براش تنگ میشه – نازش رو میکشم و دوست دارم این کار رو – دوست دارم بغلش کنم- شاید برای دیدنش همیشه لحظه شماری نکنم – هر 5 روز یه بار تقریبا همدیگه رو میبینیم برای بیشتر از اون دلم خیلی پر نمیکشه و لی اگه 5- 6 روز بگذره حتما دوست دارم ببینمش – کما اینکه تو روز با تلکرام و .. باهاش در ارتباطم
    یه جمله پایانی میخوام بگم شاید خیلی مشخص تر کنه این قضیه رو و خیلی مهم باشه
    ایشون برای من اون دختر لوس، جذاب دلبری نیست که هر مردی ممکنه دوست داشته باشه... اما خیلی دختر خانمیه خیلی خوش اخلاقه و مهربونه – خانواده محترم و خوبی داره اما احساس میکنم شاید یه تکه هایی از پازل وجود من رو نتونه پر کنه
    این قضیه است که من رو نگران میکنه

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array
    سلام

    توضیحاتتون خوب بود .. شما تقریبا ایشونو دوس دارین و باید اینو در نظر بگیرید که همه چیزهائی که میخواییم در وجود یه دختر موجود نیست .. مثلا همه خصوصیات خوب و دارن و کمی چاق هستن.. پس باید کم کم دیدتونو عوض کنید و این نقطه منفیرو برا خودتون کم رنگش کنید

    مگر اینکه خیلی پر رنگ باشه و هیچ جوره نتونید باهاش کنار بیایید ..ولی با توصیفاتی که فرمودین انقد براتون پررنگ نیست و به مرور براتون عادی خواهد شد..

    فقط باید از این به بعد وقتی میرید پیشش رو چاقیش زوم نکنید ..


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.