سلام به نظر من شما اگه خوب به دختر مورد علاقتون توجه کنین میفهمین که نظرش راجبه شما چیه؟؟؟یا اگه نفهمیدین باهاش مطرح کنین اما خیلی سربسته که بین فامیل مشگلی پیش نیاد یا اگه خواهر دارین یا مادرتون بگین از زیر زبونش بکشه ....اگه نگین و ازدواج کنه بعدا خیلی پشیمون میشین....و همش تو دلتون میمونه ....








علاقه مندی ها (Bookmarks)