سلام دوست عزیز. ممنونم از جوابتون و عید رو بهتون تبریک میگم.
دلیل اینکه به من گفتن اینه که ما باهم مفصل صحبت کردیم و قرار شد این چیزها برامون جزو روابط عادی نباشه. و توی زندگی هرموقع لازم شد کسی روابطی با جنس مخالف داشته باشه به اون یکی اطلاع بده. ایشونم تا اینجای کار فرد صادقی به نظر من اومدن و فکر میکنم بر اساس قولی که داده شده اینو وظیفه خودشون میدونن که بیان بگن.
درباره چشم پاکی، مثلا ایشون بیش از یک سال به من علاقه داشتن و بیان نمیکردن. و من توی این مدت هرگز حتی یک بار ندیدم این آقا به من نگاه کنه. یا مثلا سر کلاس هایی که بعنوان مدرس برگزار میکنه رفتم و ایشون اونجا فقط به دانشجوهای پسر نگاه میکرد و درس میداد. درکل پسر محجوب و با آبرو و با حیاییه. قبل از منم فقط یه آشنایی کوتاه یکی دو ماهه با یه خانم برای ازدواج داشته که به نتیجه نرسیده. اینطور که خودش میگه پسر خویشتن داریه.
سلام و ممنون از وقتی که گذاشتین. سال نوتون مبارک :)
من بهشون گفتم خانم ها رو آنفالو کنن و دیگه هم از اینجور کارا نکنن. گفتن که این صفحه اینستاگرام از قبل اومدن من به زندگیشون وجود داشته با همین خانم ها، و اینکه الان بیان یه دفعه همه رو آنفالو کنن یه رفتار هیجانیه و فکر شده نیست. گفتن اگه صفحه تازه بود و ایشون تازه الان داشتن خانم ها رو فالو میکردن حق با من بود. درمورد موارد دیگه هم اصرار داشتن که اون موارد ضروری بوده وگرنه انجامشون نمیداده و تاکید میکردن که حساسیت های منو درک میکنن و خیلی حواسشون به این چیزا هست و براشون خط قرمزه درحالت عادی. همیشه هم خیلی تاکید زیادی روی وفاداری نسبت به من دارن.
درباره اکثر موارد میتونم یه جورایی این ضروری بودن رو درک کنم. اما درمورد چیزی مثل اون گروه آموزشی فرانسه رو نه.
درکل ایشون بدون اینکه من بخوام ازشون، قول دادن که دیگه شمارشونو جز در موارد خیلی خیلی ضروری به هیچ خانمی ندن. از به قول خودشون «گیر دادن» های منم خیلی رنجیده شدن و معلوم بود که دارن اذیت میشن و حس میکنن مورد کنترل و شک واقع شدن.
صحبتاشون یه خرده ذهنیت منو آروم تر کرد. اما هنوز هم نمیدونم تصمیم درست چیه؟! بازهم تقاضای راهنمایی میکنم ازتون. متشکرم









علاقه مندی ها (Bookmarks)