سلام عزیزم.من با دوست خوب یارمهربان موافقم. اختلاف سنی این جوری هیچ مشکلی پیش نمیاره به شرط پختگی دو طرف.خواهشا با خانواده منطقیتر صحبت کنید.من هم این مشکل رو برعکس دارم خانواده اقا پسر راضی نیستند و واقعا قابل درک نیست.
تشکرشده 303 در 118 پست
سلام عزیزم.من با دوست خوب یارمهربان موافقم. اختلاف سنی این جوری هیچ مشکلی پیش نمیاره به شرط پختگی دو طرف.خواهشا با خانواده منطقیتر صحبت کنید.من هم این مشکل رو برعکس دارم خانواده اقا پسر راضی نیستند و واقعا قابل درک نیست.
NaFaS14 (جمعه 08 اردیبهشت 96), Ramin231 (چهارشنبه 06 اردیبهشت 96), بارن (پنجشنبه 07 اردیبهشت 96), دل-ارام (پنجشنبه 07 اردیبهشت 96), ستاره زیبا (چهارشنبه 06 اردیبهشت 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)