به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 17:23]
    تاریخ عضویت
    1395-11-13
    نوشته ها
    125
    امتیاز
    4,990
    سطح
    45
    Points: 4,990, Level: 45
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 160
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    532

    تشکرشده 229 در 100 پست

    Rep Power
    33
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بامداد روشنایی نمایش پست ها
    سلام ... امیدوارم حال همگی خوب باشه

    از همه دوستان مخصوصا خانم یار مهربان و رامین عزیز متشکرم

    من تا به الان از هیچ تلاشی فرو گذار نکردم ولی متاسفانه هر چه تلاش میکنم نتیجه عکس میگیرم

    متاسفانه دختر خانم تسلیم حرف پدر و مادرش شده.بهتر بگم میترسه بر خلاف رایشون تصمیم بگیره.دیگه هیچ راه چاره ای برام وجود نداره.

    رامین جان متاسفانه من به ایشون و خانوادش دسترسی ندارم که بخوام حضوری باهاشون صحبت کنم.اگر چه میدونم اگه حضوری هم صحبت کنیم هیچ نتیجه مثبتی عایدم نمیشه.
    دختر خانم قدم های زیادی به سمت من تا حالا برداشته اما پدر و مادرش هیچ رقمه زیر بار حرفش نمیروند.
    میدونید من بیشتر از اینکه از جواب منفی ناراحت باشم از دلیل این جواب منفی ناراحتم.چرا که نظر دختر خانم مثبته ولی خانوادش حاضر نیستن حتی به خاطر دخترشون هم که شده بیشتر صحبت کنن و بیشتر رفت و آمد کنیم تا شاید .............


    خانم یار مهربان بنده معتقدم ازدواج در سن پایین یکسری مزایا داره و یکسری معایب . که خب این مزایا و معایب برای هر فردی نسبت به فرد دیگر متفاوته.البته باید اعتراف کنم که رفتار و برخورد این دختر خانم بسیار کمتر از سنشونه و در حد یک دختر بچه چهارده پونزده ساله است.البته گاهی اوقات هم به گونه ای برخورد میکردن که آدم حس میکرد داره با یک زن پخته و دنیا دیده صحبت میکنه . در کل به نظرم میشد در کنار هم رشد کنیم و به اون بلوغ مد نظرمون برسیم.اما صد حیف که .....
    به نظر بنده یک دختر خانم ۲۴ ساله یکسری از جذابیت های ظاهری خودشو از دست داده و بهتر بگم یک دوره سنی(هیجده تا بیست و پنج) رو از سر گذرانده. من به شخصه ترجیح میدم با کسی ازدواج کنم که سنش بین هیجده تا بیست سال باشه.حتی اگه به بلوغ لازم برای ازدواج نرسیده باشه.

    خانم هیلدا بنده از پدر دختر خانم خواستم که دلیل منطقی بیاورند اما ایشون طفره رفتن و به دروغ گفتن که خود دختر خانم چنین خواسته
    علاقه بین من و دختر خانم دو طرفه است ولی خانواده ایشون کاملا مخالفن با این ازدواج.حس میکنم که مادر ایشون همیشه دوس داشتن دامادی داشته باشن که بتونن اونو تو سر اعضای فامیلشون بکوبن و متاسفانه خصوصیات و ویژگی های من چندان خاص و چشمگیر نیست.
    در ضمن تحقیق خاصی هم از من به عمل نیاوردن و خیلی غیر منطقی و سرسری تصمیم گیری کردن.

    یک بار دیگر از همه دوستان تشکر میکنم
    دوست خوبم،
    برخورد این افراد، هیچوقت بخاطر نبودن ویژگی خاص در شما نیست...
    ویژگی خاص یا ارزش رو ما با نگاهمون میسازیم. هر خانواده ای دنبال ویژگی مدنظر خودش هست و این ربطی به ویژگی های شما نداره. به عبارتی جملتون اگه به شکل زیر ویرایش بشه به مراتب بهتر و با عزت تره:
    متاسفانه خصوصیات و ویژگی های مدنظر این خانواده، با ویژگی های ما منطبق نیست.

    هر دختری و خانواده‌اش این حق رو دارند که معیار های خود رو تعیین و سپس خواستگار رو بررسی کنند.
    اما درمورد این خانواده که شرح دادین، خود شما احساس نمیکنین کمی ناپخته بودند؟ خواستگار بازیچه نیست که با حرف و مشورت کوچکی از اقوام، تمام رفتار ها و تصمیمات در موردش رو عوض کنیم...
    شاید این خواستگاری به حدی برای این خانواده زود بود که هنوز معیار خاصی تعیین نکرده بودند و این موضوع، ضعفی براشون تلقی میشه...
    این رو نقصی از جانب خود ندونین و اگر از خودتون مطمئن هستید، به این هم یقین کنید که این خانواده و خود دختر خانم هستند که از این موضوع ضرر میکنند نه شما...

  2. 2 کاربر از پست مفید Ramin231 تشکرکرده اند .

    بامداد روشنایی (پنجشنبه 28 اردیبهشت 96), سرشار (پنجشنبه 28 اردیبهشت 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.