به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 17:23]
    تاریخ عضویت
    1395-11-13
    نوشته ها
    125
    امتیاز
    4,990
    سطح
    45
    Points: 4,990, Level: 45
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 160
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    532

    تشکرشده 229 در 100 پست

    Rep Power
    33
    Array
    سلام...
    خانم عطر یاس، مطلبتون رو مطالعه کردم...

    یک سری نکته به ذهنم رسید که عنوان میکنم، انشاءالله برای شما مفید باشند:
    1) در روابط عاطفی، کلماتی مثل " ممنوع" ، "باید" و از این قبیل نداریم...
    شما نباید فرد مقابل رو چک کنی. هر انسانی اگر بدونه با حرف راست و صداقت مشکل حل میشه، هیچگاه تن به دروغ نخواهد داد..قطعا ایشون عادتی مثل بد اخلاقی و عکس العمل های تند از شما سراغ دارند که ترجیح میدن به شما دروغ گفته و عذاب وجدانش رو تحمل کنند.

    2) اگر پدر و مادر، دوستان، افراد حاضر در انجمن و به طور کلی، هر فردی نسبت به شما برداشتی داشت، قضاوت خودشه ولی بدونید از اینکه شما رو بداخلاق یا تندرو خطاب کنند نفعی نمیبرند... هر آنچه ببینن عنوان میکنن و حتما حسشون از برخورد شما اینه که چنین برداشتی رو بیان میکنن. خواهش میکنم ناراحت نشید... بجای این موضوع، باید یک سری کتاب مثل "مردان مریخی، زنان ونوسی" یا کتاب " نیمه تاریک وجود" رو مطالعه کنید تا بهتر خودتون رو تغییر بدید و مهمترین موضوع اینه که مرد هارو بشناسید...

    3) شما یک مادر برای شوهرتون نیستید و حق ندارید ایشون رو مطابق میل خودتون تغییر بدید. سن کمتر ایشون حتما مسئله ساز میشه ولی شما باید با سیاست زنانه ایشون رو سمت خودتون بیارید نه با مدیریت مردانه!
    وضع قانون، مدیریت منطقی و خشک، ایجاد باید و نباید ها و ... موضوعاتی هستند که از جانب خانم ها نباید مطرح بشن... این مسائل جنبه مردانه دارند. مرد ها برای فرار از این خشکی ها به حس آرامش دهنده خانم خودشون نیاز دارند. نباید جلوی همسر هم همون منطق خشک مردانه یا قانون های بدون عاطفه رو ببینند.
    =========================================
    شما با همه وجود به ایشون علاقه دارید... لطفا در این مرحله که هنوز هیچ تعهد و قانونی برای شراکت در زندگی تعیین نشده، همونطور که والدین فرمودن، تحمل کنید و موضوع رو رسمی کنید. در هنگام آشنایی و ازدواج، امکان تحقیق، صحبت درست و ... وجود خواهد داشت.
    =========================================
    رفتار درست اینه که عطوفت زنانه رو بیشتر کنید و بجای زیرسوال بردن تمام کارهای مرد، به اون بها بدید...
    این مرد، برادر کوچک یا پسر شما نیست...
    هیچوقت دنبال مچ گیری نباشید، اگر میدونید دروغ گفته، دنبال ثابت کردن نباشید... دنبال دلیلش بگردید...

  2. کاربر روبرو از پست مفید Ramin231 تشکرکرده است .

    نیلوفر:-) (سه شنبه 16 خرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور باید از اینجایی که هستم خلاصی پیدا کنم؟
    توسط آناهیتا۲۷ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 23 تیر 97, 21:25
  2. آیا دوستم به من حسادت میکنه؟آیا از رفتاراش به خواستگارم منظور خاصی داره؟؟؟یا من حساسم؟؟؟
    توسط mohanna در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 بهمن 93, 21:03
  3. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 اردیبهشت 92, 09:33
  4. چه مدت منتظر خواستگاری شخصی بمانم؟
    توسط yaaldaa در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 مهر 91, 23:24
  5. آشنایی از طریق اینترنت با شخصی که از قبل می شناسمش درسته؟
    توسط farzaneh63 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 تیر 90, 16:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.