به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 17:23]
    تاریخ عضویت
    1395-11-13
    نوشته ها
    125
    امتیاز
    4,990
    سطح
    45
    Points: 4,990, Level: 45
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 160
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    532

    تشکرشده 229 در 100 پست

    Rep Power
    33
    Array
    سلام...
    مطالبتون رو مطالعه کردم...
    چیزی که برام عجیب بود، اینه که اصرار دارید در ابتدای کار عاشق بشید یا مهر فرد به دلتون بیفته..

    من فرضم رو بر این میذارم که شما کمال گرا نیستید... اما احساس میکنم چون تجربه قبلی نداشتید، درک کاملی هم از نحوه عاشق شدن بدست نیاوردید و دنبال یک خواستگاری و ازدواج به صورت کلیشه ای که همه جا انجام میشه، هستید و تمایل دارید در جلسات خواستگاری حس کنید اون فرد همون نیمه گمشده شماست...
    رد کردن خواستگارهاتون بیشتر بخاطر این بوده که همه ملاک های شمارو نداشتن. قاعدتا از کسی متنفر نبودید. حس تنفر تقریبا تغییر نمیکنه اما همین بی حس بودن یا عاشق نبودن، میتونه تغییر کنه. چرا امتحان نمیکنید؟

    فردی که بین خواستگارها، بیشترین نزدیکی به معیارهاتون داشت (با وجود رد شدن توسط منطقتون)، بپذیرید که باهاش آشنا بشید..
    مدتی در ارتباط باشید و امتحان کنید که دلتون از محبتش پر میشه یا خیر...

    به هرحال شدیدا توصیه میکنم در این سن، دنبال تحلیل منطقی بیش از حد نباشید. توی این سن بهتر اینه با فردی ازدواج کنید که 80درصد ملاک هاتون رو داراست تا اینکه در سن بالاتر با فردی روبرو بشید که 20درصد اونهارو هم نداره اما چاره ای جز تحمل ندارید...!

  2. 4 کاربر از پست مفید Ramin231 تشکرکرده اند .

    eln (یکشنبه 18 تیر 96), میس بیوتی (جمعه 16 شهریور 97), جوادیان (یکشنبه 18 تیر 96), غبار غم (یکشنبه 18 تیر 96)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 تیر 96 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1396-4-17
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    185
    سطح
    3
    Points: 185, Level: 3
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    17

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Ramin231 نمایش پست ها
    سلام...
    مطالبتون رو مطالعه کردم...
    چیزی که برام عجیب بود، اینه که اصرار دارید در ابتدای کار عاشق بشید یا مهر فرد به دلتون بیفته..

    من فرضم رو بر این میذارم که شما کمال گرا نیستید... اما احساس میکنم چون تجربه قبلی نداشتید، درک کاملی هم از نحوه عاشق شدن بدست نیاوردید و دنبال یک خواستگاری و ازدواج به صورت کلیشه ای که همه جا انجام میشه، هستید و تمایل دارید در جلسات خواستگاری حس کنید اون فرد همون نیمه گمشده شماست...
    رد کردن خواستگارهاتون بیشتر بخاطر این بوده که همه ملاک های شمارو نداشتن. قاعدتا از کسی متنفر نبودید. حس تنفر تقریبا تغییر نمیکنه اما همین بی حس بودن یا عاشق نبودن، میتونه تغییر کنه. چرا امتحان نمیکنید؟

    فردی که بین خواستگارها، بیشترین نزدیکی به معیارهاتون داشت (با وجود رد شدن توسط منطقتون)، بپذیرید که باهاش آشنا بشید..
    مدتی در ارتباط باشید و امتحان کنید که دلتون از محبتش پر میشه یا خیر...

    به هرحال شدیدا توصیه میکنم در این سن، دنبال تحلیل منطقی بیش از حد نباشید. توی این سن بهتر اینه با فردی ازدواج کنید که 80درصد ملاک هاتون رو داراست تا اینکه در سن بالاتر با فردی روبرو بشید که 20درصد اونهارو هم نداره اما چاره ای جز تحمل ندارید...!
    یعنی نباید مهر طرف به دلم بیفته؟اینطوری که خیلی ماشینی میشه بعد اونوقت چه فرقی با ادمای دیگه داره؟اینجوری فکر میکنم دارم تجارت انجام میدم...نمیگم عشق اتشین و نمیدونم در یک نگاه عاشق شدن چون من به مرور کسی به دلم میشینه اما اون دوست داشتن اولیه که باید باشه نباشه؟

    بیینید من حتی شده همون اول که مثلا استادم یا همکارم و و و بهم پیشنهاد دادن رد کردم یه حس منفی بد بهم القا شده که این اونی نیست که میخوام و سریع گفتم نه قضد ازدواج ندارم نمیدونم اینی که شما میگید مربوط به همون نیم گمشده اس یا نه اما چون ادم نسبتا منطقی هستم خیلی شاید با من سازگار نباشه

    من یه بار اتفاقا با یه نفر که حس کردم شاید همخوانی داشته باشه یه مدت کوتاه صحبتی داشته ام البته به اصرار خودشون که خانواده ام هم در جریان بودن آدم خوبی بودن انصافا اما من خودم رو همیشه عالی نشون نمیدم سعی میکنم یه درجه پایین تر از خوب نشون بدم که بعدا عالی هم بودم سورپرایز بشه اما حس میکنم بیشتر آقایون همه چی و اولش قبول میکنن خودشون میخوان عالی نشون بدن همه فن حریف کار دان بعد مدافع حقوق زنان که دوس داره حتی تو کار خونه کمک کنه و و و
    من حتی خودم امتحان کردم یه سری سوالا پرسیدم و درخواستایی داشته ام که واقعا فکر نمیکنم کسی قبول کنه اما در کمال ناباوری دیدم قبول کرد من اینو نمیذارم به پای عشق چون میدونم یه روزی این تب خواستن خاموش میشه به تبع این موارد محبتشون رو هم نتونستم صادقانه قبول کنم و گفتم نه

    حرفتون منطقی و درست هست که با کسی ازدواج کنم حداقل 80درصد باهم مچ باشیم اما با 20درصد هیچ وقت تو هیچ زمانی ازدواج نمیکنم ادم نیاز به کمال و آرامش داره و اینجوری هیچوقت بهش نمیرسه

    ممنون از پاسختون

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamas نمایش پست ها
    سلام eln عزیز
    اگه ممکنه بگین فرزند چندم خانواده هستین ؟
    سلام
    من فرزند اخر هستم
    ویرایش توسط eln : یکشنبه 18 تیر 96 در ساعت 10:08

  4. کاربر روبرو از پست مفید eln تشکرکرده است .

    tamas (یکشنبه 18 تیر 96)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 96 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    404
    امتیاز
    6,886
    سطح
    54
    Points: 6,886, Level: 54
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    533

    تشکرشده 600 در 287 پست

    Rep Power
    57
    Array
    بیشتر منظورم این بود بگین قبل از شما چند خواهر و برادر دیگه هست؟
    البته ما در بهترین حالت هم کسی رو پیدا نمی کنیم که 50 درصد باهاش تفاهم و هم خوانی داشته باشیم چه برسه به 50 درصد!
    ویرایش توسط tamas : یکشنبه 18 تیر 96 در ساعت 10:28

  6. کاربر روبرو از پست مفید tamas تشکرکرده است .

    eln (یکشنبه 18 تیر 96)

  7. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 تیر 96 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1396-4-17
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    185
    سطح
    3
    Points: 185, Level: 3
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    17

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط tamas نمایش پست ها
    بیشتر منظورم این بود بگین قبل از شما چند خواهر و برادر دیگه هست؟
    البته ما در بهترین حالت هم کسی رو پیدا نمی کنیم که 50 درصد باهاش تفاهم و هم خوانی داشته باشیم چه برسه به 50 درصد!
    یه خواهر و یه برادر بزرگتر از خودم دارم
    در کنار تفاهم مطئنن تفاوتهایی هم وجود داره مهم درست کنار اومدن با تفاوتها هستش
    البته بنظر من شبیه بودن زیاد هم خوب نیست خیلی یکنواختی میاره البته نظر من اینجوریه

  8. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 96 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    404
    امتیاز
    6,886
    سطح
    54
    Points: 6,886, Level: 54
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    533

    تشکرشده 600 در 287 پست

    Rep Power
    57
    Array
    eln عزیز
    کاش تفاوت سنی رو هم می گفتین
    این موردی که شما می فرمایید می تونه ریشه های مختلفی داشته باشه من با یک خانمی شبیه شما در ارتباط بوده و شاید هم باشم و خیلی از این موارد رو 3 ساله با پوست و گوشتم لمس کردم حسشون کردم و می دونم که اون خانوم و شما خودتون هم در ارامش نیستین حتی من ایشون رو تشویق کردم به روانشناس هم مراجعه کنه ...
    من جدیدا در یکی از برنامه های دکتر هولاکویی با یک شخصی با این موارد که می گین برخورد داشتم فایلشم دارم من مدتها تو انجمن نبودم و گاهی سر میزنم چون مورد شما رو به اینصورت دیدم تصمیم گرفتم نظر بدم
    اگر ایرادی نداره میلتون رو بدید فایل رو براتون اپلود کنم اگر امکان پیغام گذاشتن دارید ای دی رو لطفا در همینجا بفرستین و اگر در سایت، شما امکان اپلود دارین بگین فکر می کنم به کارتون بیاد.این مورد مسئله ایی نیست که به این اسونی بشه باهاش برخورد کرد!

  9. کاربر روبرو از پست مفید tamas تشکرکرده است .

    eln (یکشنبه 18 تیر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چرا نمیتونم همسرم رو دوست داشته باشم؟
    توسط donya. در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 95, 13:56
  2. متاهلم و نمیتونم دوست دخترمو فراموش کنم
    توسط فرهاد007 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 اسفند 95, 23:48
  3. چطور میتونم یه دختر مهربون و دوست داشتنی واسه همه اطرافیانم باشم؟
    توسط سپیده_7071 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 فروردین 94, 18:50
  4. ارتباط مجدد برادرم با دوست دختر قبلیش-به همفکریتون نیاز دارم
    توسط cent_os در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 فروردین 91, 02:08
  5. دیگه نمیتونم مامانمو دوست داشته باشم
    توسط نانی در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: جمعه 25 اردیبهشت 88, 17:49

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.