به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 17:23]
    تاریخ عضویت
    1395-11-13
    نوشته ها
    125
    امتیاز
    4,990
    سطح
    45
    Points: 4,990, Level: 45
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 160
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    532

    تشکرشده 229 در 100 پست

    Rep Power
    33
    Array
    سلام...

    برای خواستگاری تبریک میگم و امیدوارم هرچه به صلاح باشه اتفاق بیفته...

    یکی از دغدغه های پسرها موقع گرفتن جواب، اینه که فرد مقابل منطقی سبک سنگین کنه.. اما اینو در نظر نمیگیرن که احساس دخترونه غالب مواقع، منطق بر نمیداره.
    دوست من، قرار شد شما همه‌ی شخصیت و دارایی "خودت" رو نشون بدی، که موفق هم بودی و بهش عمل کردی. اما این نادرسته که در جلسات آشنایی، یک پسر احساسات رو دخیل کنه. شما فعلا باید فقط از شخصیت و رفتارش خوشت بیاد که اومده.. الان بحث پیدا شدن رقیب و اینکه بخوای یه کاری کنی پیروز میدان باشی، ابدا درست نیست...این مناقصه نیست که یک طرف پیروز بشه.

    شما گفتی سرجمع از اون آقا سرتری (بجز بحث مالی)...اما این دودوتا چهارتای شما بوده. شاید دخترخانم کلا یک معیار های دیگه با ضریب های متفاوتی داشته باشن که اصلا نتونی نتیجه تصمیمش رو پیش بینی کنی...

    در کل،
    دخترخانم ها باید فرد رو در دلشون جا کنن و جواب مثبت بدن. پسرها در این ازدواج های سنتی، باید کمی محکم تر باشن چون درخواست کننده هستن و جواب درخواست، همیشه بله یا خیر بوده و هست...

    فعلا پیشنهاد من به شما اینه که اصلا و اصلا، درگیر این مسائل احساسی نشید. احساس تعلق خاطر وقتیه که حداقل نامزد بشید نه اینکه با سه جلسه روش غیرت پیدا کنید...
    ضمنا شما پیگیر پاسخ باشید و محترمانه ادامه مراحل رو برید...
    اگر به هر دلیلی، پاسخ منفی بود، یادتون باشه به دل نشستن، منطق بر نمیداره و اون دخترخانم ترازوی شایستگی در اختیار نداره که بگه شما شایستگیتون کمتره، بلکه فقط معیارهای خودشو داره و "سلیقه"‌ی خودش تعیین کننده بوده.

    متاسفانه اشتباه کردین که مسئله جواب مثبت یا منفی رو حیثیتی کردین و احساساتتون رو وارد کردین. الان خیلی زوده که بخواین برای این خانم غرورتونو پایین بیارین.
    اگه جواب منفی بود، غرورتون ابدا نمیشکنه چون بدیهیه هر درخواستی هم پاسخ مثبت داره هم منفی،
    اما اینکه احساس به خرج بدین و اعتماد به نفستونو کاهش بدین، کار بسیار عبث و نادرستیه.

    حتما با یک مشاور ازدواج در ارتباط باشین...

  2. 2 کاربر از پست مفید Ramin231 تشکرکرده اند .

    2JZ-Engine (سه شنبه 10 مرداد 96), بارن (چهارشنبه 11 مرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دو دلی برای انتخاب خواستگاری که وابستش شدم
    توسط thekavir در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 مهر 93, 12:38
  2. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: شنبه 31 خرداد 93, 11:04
  3. کمک کنید لطفآ، من در خارج از کشور در آستانه طلاق هستم از نامزدم
    توسط Freedom79 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 آبان 91, 09:47
  4. داستان زندگي و مشكلات من -خسته ام ديگه از خودم
    توسط mahsa-f در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 بهمن 90, 12:18
  5. داستان طنز « خواستگاري
    توسط keyvan در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 بهمن 87, 02:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.