سلام
نمیخوام بگم شما اینطور هستید و اینطور فکر میکنید و یا بدبین بشید. فقط میخوام این سؤالا رو از خودت بپرسی. چقدر با این خانم آشنایی دارید. منظورم این هست که واقعا شناختتون کافیه؟
بهتره که اگر خواستگاری هم رفتید و.... ، حتما به یک مشاور ازدواج خوب هم مراجعه کنید. احتمالا جواب این خانم مثبت باشه.
رابطه شما احساسی شده. برای انتخاب حواستون رو جمع کنید.
در مورد تصمیم به خارج شدن از کشور هم فکر میکنم اگر خوب فکر کنی و تحقیق کنی راحت تر میتونی تصمیم بگیری. همه جوانب رو بررسی کن، یکیش پدر و مادرت.یکیش اهداف خودت در زندگی، یکیش روحیاتت(زندگی در کشور دیگه)، یکیش امکاناتت در حال و آینده چه در ایران یا در خارج از کشور، واقعیات، تغییرات، ارزش هات و .....
ضمنا فکر نکن حتما همه چیز عالیه چون شرایط دختر خانم ،(از نظر بودن برادراش و ...) اینجوریه. خارج رفتن یه چیزه، ازدواج با این خانم یه چیز. این دو تا از هم جدا هستن. اینطور فکر نکن که با این خانم ازدواج کنم هم فاله و هم تماشا. نه. هر کدوم به جای خودش. میخوام بگم قصدش برای خروج از کشور، باعث نشه ناخودآگاه بعضی مسائل رو نبینی.
بازم میگم منظور من نامناسب بودن این خانم برای شما نیست اما با چشم باز انتخاب کردن است.
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)