به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 49

Threaded View

  1. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    سلام
    نمیخوام بگم شما اینطور هستید و اینطور فکر میکنید و یا بدبین بشید. فقط میخوام این سؤالا رو از خودت بپرسی. چقدر با این خانم آشنایی دارید. منظورم این هست که واقعا شناختتون کافیه؟
    بهتره که اگر خواستگاری هم رفتید و.... ، حتما به یک مشاور ازدواج خوب هم مراجعه کنید. احتمالا جواب این خانم مثبت باشه.
    رابطه شما احساسی شده. برای انتخاب حواستون رو جمع کنید.

    در مورد تصمیم به خارج شدن از کشور هم فکر میکنم اگر خوب فکر کنی و تحقیق کنی راحت تر میتونی تصمیم بگیری. همه جوانب رو بررسی کن، یکیش پدر و مادرت.یکیش اهداف خودت در زندگی، یکیش روحیاتت(زندگی در کشور دیگه)، یکیش امکاناتت در حال و آینده چه در ایران یا در خارج از کشور، واقعیات، تغییرات، ارزش هات و .....

    ضمنا فکر نکن حتما همه چیز عالیه چون شرایط دختر خانم ،(از نظر بودن برادراش و ...) اینجوریه. خارج رفتن یه چیزه، ازدواج با این خانم یه چیز. این دو تا از هم جدا هستن. اینطور فکر نکن که با این خانم ازدواج کنم هم فاله و هم تماشا. نه. هر کدوم به جای خودش. میخوام بگم قصدش برای خروج از کشور، باعث نشه ناخودآگاه بعضی مسائل رو نبینی.

    بازم میگم منظور من نامناسب بودن این خانم برای شما نیست اما با چشم باز انتخاب کردن است.


    موفق باشید.

    به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.
    ویرایش توسط zolal : چهارشنبه 11 مرداد 96 در ساعت 07:42

  2. 2 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    Ye_Doost (پنجشنبه 30 شهریور 96), سینای تنها (چهارشنبه 11 مرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور معیارام رو بهینه کنم از وضعیت سطحی به وضعیت عمقی
    توسط poorhashem در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 00:18
  2. حاشا كه از هستی كم بیاورم!!!
    توسط غریب آشنا در انجمن عیدانه های همدردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اسفند 87, 15:37
  3. خودپرستی
    توسط lord.hamed در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اسفند 87, 00:06
  4. براستی س ک س چه فایده ای دارد ؟
    توسط همسفر در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 بهمن 87, 12:43
  5. +به نظر شما کار درستی کردم؟
    توسط محمد حسین در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 مهر 87, 00:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.