سلام
من تازه عضو شدم. چقدر حس های زیبایی دارید. نامزدم دو ماه و نیم از من خواستگاری کرده اون از گذشته من هیچی نمی دونه. الان که پیام های شما رو دیدم دعا کردم یا خدا ببخشدم و بذارتم توی مسیرش که تا ماه دیگه عقد کنیم یا اگه نمی بخشه و قرار بعدا آبروم بره زندگی اونو بهم نریزم آبروش بره یه کاری کنه که بهم بخوره. اون خیلییی خوبه خیلی با احساسه تو همین مدت کوتاه بهترین لحظات زندگی منو ساخته من واقعا دوستش دارم. توروخدا برام دعا کنید دلم نمیخاد بهش صدمه ای بزنم.
گاه و بی گاه میاد سر کار دنبالم. بگم دلم گرفته فورا خودش بهم می رسونه. سوپرایزم می کنه کارهای هیجان دار برام انجام میدم واقعا پشتمه تشویقم می کنه.
کاش من قبلا اون کارها رو نکرده بودم. بدون عذاب وجدان بدون دلهره باهاش زندگی می کردم.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)