سلام، ممنونم که وقت گذاشتید.
اشتباه نشه، من قصد ندارم همین طوری فقط و فقط برای فرار از مشکلات ازدواج کنم.
قصدم اینه که برم طرفو ببینم اگه دیدم هیچ حسی بهش ندارم عمرا باهاش ازدواج نمی کنم اما اگه دیدم ازش خوشم اومد هر چند کم، میگم شاید این خوش اومدن به مرور تبدیل به علاقه و عشق بشه و باعث بشه همکارمو کلا فراموش کنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)