اگر شما خانمتون رو دوست دارید صبر کنید.. من دیدم کس رو که خانمش یه مسئلهای بهانه کرده بود و میگفت تا این نشه من برنمیگردم...شوهرشم شخصیت محکمی داره...خیلی خونسرد میگفت نمیشه... انقدر نرفت برای بار دوم دنبال خانم که آخریا که تقریبا یه سال بیشتر گذشته بود خودشون میگفتن بیا دنبالم.... و ایشون میگفتن من اومدم تو نیومدی اینبار خودت باید بیای.... آخر سرم خانومش برگشت.......الانم سالهاست دارن زندگی میکنن با خوشی........اگر خانم شما هم داره بهانه جویی میکنه یه مدت به حال خودش بزارینش.....................








علاقه مندی ها (Bookmarks)