به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 49

Threaded View

  1. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 فروردین 00 [ 21:41]
    تاریخ عضویت
    1396-4-04
    نوشته ها
    107
    امتیاز
    7,380
    سطح
    57
    Points: 7,380, Level: 57
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 170
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    683

    تشکرشده 290 در 93 پست

    Rep Power
    34
    Array
    سلام آقا سینا.. یه سوال.. آیا سن دختر خانم از شما بیشتره؟ من چون سرکارم الان وقت ندارم تایپک شما رو از اول بخونم.. پست اخرتون رو خوندم .. ببینید به نظرم اون خانم چون از شما ناامید شده یا شایدم به خاطر سختی ها و چالش هایی که با اعضای خانوادش داره و یه جورایی از حل کردن معظلات زندگیش درمانده شده، احساساتش خشک شده.. چون یادمه تایپک شما رو دنبال می کردم.. دختر خانم آغاز کننده ارتباط بودن و به شما توجه داشتن.. به نظرم این رفتارهای اخرش نشون از حال روحی نابسامان یا همون افسردگی که اشاره کردین داره.. و گرنه اگه از اول حس خواهری به شما داشت خب چرا از ابتدا به شما نگفته من مثل خواهرتم؟ ... به عنوان دختر هیچ وقت پسری که از خودم کوچکتر باشه رو کیس ازدواج نمبینم و این جور وقت ها هست که دختر میگه مثل خواهرتم و...
    به نظرم فعلا دست نگه دارین.. به خودتون و دختر خانم فرصت بدین که اروم بشین.. ازدواج خیلی مساله مهمی و باید در بهترین حالت روحی و روانی و جسمی در موردش فکر کرد و بررسی و تصمیم گیری.. با چیزایی که تعریف کردین.. یه مدت رها کنید.. بعدش اگه واقعا از ته دل دوستش دارین و با شناختی که تا حالا ازش به دست اوردین به نظرتون میتونه همراه خوبی برای زندگیتون باشه انوقت عین یه مرد ازش خواستگاری کنید و به خانواده هاتون اطلاع بدین.

  2. کاربر روبرو از پست مفید المای تشکرکرده است .

    سینای تنها (سه شنبه 07 شهریور 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور معیارام رو بهینه کنم از وضعیت سطحی به وضعیت عمقی
    توسط poorhashem در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 00:18
  2. حاشا كه از هستی كم بیاورم!!!
    توسط غریب آشنا در انجمن عیدانه های همدردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اسفند 87, 15:37
  3. خودپرستی
    توسط lord.hamed در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اسفند 87, 00:06
  4. براستی س ک س چه فایده ای دارد ؟
    توسط همسفر در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 بهمن 87, 12:43
  5. +به نظر شما کار درستی کردم؟
    توسط محمد حسین در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 مهر 87, 00:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.