ممنون از همگی دوستان
در مورد مشاوره حضوری به دلیل هزینه های بالاش در شرایط فعلیم نمیتونم مراجعه کنم چون باید مخارج زندگیم و مدیریت کنم و هنوز به ثبات نرسیدم و قراره این ماه خونه رهن کنم و سایر مخارج که خودتون بهتر از من میدونید ...
اما اینم بگم که
به حرفای همگیتون فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که باید خودم و از زندگی اون آقا بکشم بیرون
چون من فقط براش یه فرصت لذت جویی رو دارم فراهم میکنم و ایشون هیچ هزینه ی مالی و روانی برای رسیدن به من متقبل نمیشن
درسته یه حس عاشقی و محبت زیادی بینمون هست
اما یقین ئدارم که این برای من زندگی نمیشه تکیه گاه نمیشه و با همتون موافقم
اما در مورد برگشتن به زندگی قبلیم یه توضیحاتی بدم :
ما تو یه شهرستان کوچیک زندگی میکردیم
که من در جریان پروسه ی طلاق درخواست انتقالی دادم و دیروز جوابش اومد
با درخواستم موافقت شده و من باید تا یکم مهر به شهر دیگه ای منتقل بشم و اونجا خونه کرایه کنم و برم سر کار
الان اگه من بخوام هم برگردم و از نو بسازم
نمیتونم
نمیشه
کمکم کنید
چکار کنم
تنهایی داره خفم میکنه
از طرفی میخوام وابستگیم و به اون آقا کم کنم
از طرفی هم دارم کل زندگیم و تغییر میکدم و میرم یه شهر دیگه و....








علاقه مندی ها (Bookmarks)