سلام
به نظرم شما استرس و اضطراب دارید. علتش هم شرایط سنی، ازدواج نکردن و شاید بعضی مسایل دیگه باشه.
به دلیل همین وضعیت روحی "انگیزه" و قدرت "تمرکز" بر روی کارهاتون رو ندارید.
تنها راه مراجعه به "روان پزشک" و درمان است. اقدام نکنید مدام بدتر میشه. حتما به یه روان پزشک خوب مراجعه کنید. نگران هم نباشید. اولش یه کم سخته بعد به تدریج روحیه تون بهتر میشه.
موفق باشید
*****************
خانم ff25
شما هم همین وضعیت رو دارید. شما هم حتما به دکتر مراجعه و درمان کنید.
شما هم موفق باشید![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)