به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 آبان 97 [ 18:56]
    تاریخ عضویت
    1395-7-29
    نوشته ها
    594
    امتیاز
    9,965
    سطح
    66
    Points: 9,965, Level: 66
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    646

    تشکرشده 951 در 409 پست

    Rep Power
    116
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sahar202 نمایش پست ها
    ممنون از پاسخی که دادید من دو ماه هفته ای یک جلسه دارم میرم مشاوره. انقدر مشکلاتم زیاده که وقتی میرم نمی دونم در مورد کدوم صحبت کنم. مشاور فعلا کتاب درمانگاه احساسات بهم معرفی کرده که بخونم و تمرین هاش انجام بدم. دوماه اصلا شاد نیستم. تو خونم دلم میخاد برم سرکار. سرکارم دلم می خواد برم خونه. دلم نمیخاد با هیشکی حرف بزنم. همش اعصابم خورده. دلم میخاد یه کاری برای زندگیم بکنم ولی نمی دونم چکار کنم که پاش وایسم و بعد از دو هفته ولش نکنم
    کتاب خواندن خوبه ولی مشکل شما و دوستان مشابه شما رو حل نمی کنه. همانطور که وقتی جسم تون مریض میشه باید دارو مصرف کنید تا بهبود پیدا کنید زخم های روحی هم نیاز به دارو دارند. مسائل رو با هم اشتباه نکنید. کتاب به شما آگاهی و دانش میده چطور زندگی کنید ولی دردتون رو معالجه نمی کنه. البته بعضی وقت ها بدن یا روح آنقدر قوی هستند که بدون دارو خودشون رو درمان می کنند. ولی در بسیاری موارد که زخم بطور طبیعی قابل درمان نیست یا مزمن شده نیاز به درمان داروئی و غیره است. مورد شما و دوستان دیگری که در بعضی پست ها براشون توصیه به مراجعه به رون پزشک کرده انم به نظر نیازمند درمان بوده اند. از ما گفتن بود. موفق باشید
    نقل قول نوشته اصلی توسط sahar202 نمایش پست ها
    ممنون از پاسخی که دادید من دو ماه هفته ای یک جلسه دارم میرم مشاوره. انقدر مشکلاتم زیاده که وقتی میرم نمی دونم در مورد کدوم صحبت کنم. مشاور فعلا کتاب درمانگاه احساسات بهم معرفی کرده که بخونم و تمرین هاش انجام بدم. دوماه اصلا شاد نیستم. تو خونم دلم میخاد برم سرکار. سرکارم دلم می خواد برم خونه. دلم نمیخاد با هیشکی حرف بزنم. همش اعصابم خورده. دلم میخاد یه کاری برای زندگیم بکنم ولی نمی دونم چکار کنم که پاش وایسم و بعد از دو هفته ولش نکنم
    کتاب خواندن خوبه ولی مشکل شما و دوستان مشابه شما رو حل نمی کنه. همانطور که وقتی جسم تون مریض میشه باید دارو مصرف کنید تا بهبود پیدا کنید زخم های روحی هم نیاز به درمان دارند. مسائل رو با هم اشتباه نکنید. کتاب به شما آگاهی و دانش میده چطور زندگی کنید ولی بیماری تان رو معالجه نمی کنه. البته بعضی وقت ها بدن یا روح آنقدر قوی هستند که بدون دارو خودشون رو درمان می کنند. ولی در بسیاری موارد که زخم بطور طبیعی قابل درمان نیست یا مزمن شده نیاز به درمان داروئی و غیره است. مورد شما و دوستان دیگری که در بعضی پست ها براشون توصیه به مراجعه به رون پزشک کرده انم به نظر نیازمند درمان بوده اند. از ما گفتن بود. موفق باشید
    نقل قول نوشته اصلی توسط sahar202 نمایش پست ها
    ممنون از پاسخی که دادید من دو ماه هفته ای یک جلسه دارم میرم مشاوره. انقدر مشکلاتم زیاده که وقتی میرم نمی دونم در مورد کدوم صحبت کنم. مشاور فعلا کتاب درمانگاه احساسات بهم معرفی کرده که بخونم و تمرین هاش انجام بدم. دوماه اصلا شاد نیستم. تو خونم دلم میخاد برم سرکار. سرکارم دلم می خواد برم خونه. دلم نمیخاد با هیشکی حرف بزنم. همش اعصابم خورده. دلم میخاد یه کاری برای زندگیم بکنم ولی نمی دونم چکار کنم که پاش وایسم و بعد از دو هفته ولش نکنم
    کتاب خواندن خوبه ولی مشکل شما و دوستان مشابه شما رو حل نمی کنه. همانطور که وقتی جسم تون مریض میشه باید دارو مصرف کنید تا بهبود پیدا کنید زخم های روحی هم نیاز به دارو دارند. مسائل رو با هم اشتباه نکنید. کتاب به شما آگاهی و دانش میده چطور زندگی کنید ولی دردتون رو معالجه نمی کنه. البته بعضی وقت ها بدن یا روح آنقدر قوی هستند که بدون دارو خودشون رو درمان می کنند. ولی در بسیاری موارد که زخم بطور طبیعی قابل درمان نیست یا مزمن شده نیاز به درمان داروئی و غیره است. مورد شما و دوستان دیگری که در بعضی پست ها براشون توصیه به مراجعه به رون پزشک کرده انم به نظر نیازمند درمان بوده اند. از ما گفتن بود. موفق باشید
    نقل قول نوشته اصلی توسط sahar202 نمایش پست ها
    ممنون از پاسخی که دادید من دو ماه هفته ای یک جلسه دارم میرم مشاوره. انقدر مشکلاتم زیاده که وقتی میرم نمی دونم در مورد کدوم صحبت کنم. مشاور فعلا کتاب درمانگاه احساسات بهم معرفی کرده که بخونم و تمرین هاش انجام بدم.
    دوماه اصلا شاد نیستم. تو خونم دلم میخاد برم سرکار. سرکارم دلم می خواد برم خونه. دلم نمیخاد با هیشکی حرف بزنم. همش اعصابم خورده. دلم میخاد یه کاری برای زندگیم بکنم ولی نمی دونم چکار کنم که پاش وایسم و بعد از دو هفته ولش نکنم
    کتاب خواندن خوبه ولی مشکل شما و دوستان مشابه شما رو حل نمی کنه. همانطور که وقتی جسم تون مریض میشه باید دارو مصرف کنید تا بهبود پیدا کنید زخم های روحی هم نیاز به درمان دارند.
    مسائل رو با هم اشتباه نکنید. کتاب به شما آگاهی و دانش میده چطور زندگی کنید ولی بیماری تان رو معالجه نمی کنه. البته بعضی وقت ها بدن یا روح آنقدر قوی هستند که بدون دارو خودشون رو درمان می کنند. ولی در بسیاری موارد که زخم بطور طبیعی قابل درمان نیست یا مزمن شده نیاز به درمان داروئی و غیره است. مورد شما و دوستان دیگری که در بعضی پست ها براشون توصیه به مراجعه به روان پزشک کرده انم به نظر نیازمند درمان بوده اند.

    از ما گفتن بود.
    موفق باشید

  2. 2 کاربر از پست مفید Ye_Doost تشکرکرده اند .

    sahar202 (دوشنبه 03 مهر 96), کلانتر جو (جمعه 27 بهمن 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اختاپوس وسواس فکری- عملی (اختلال وسواس اجباری)
    توسط مدیرهمدردی در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 فروردین 95, 08:31
  2. وسواس من به قد و ظاهر همسرم (2)
    توسط جوادیان در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 64
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 آذر 94, 02:31
  3. وسواس ظاهری دارم ، زندگیم داره تباه میشه
    توسط omidsss در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 دی 93, 21:36
  4. وسواس فکری دارم
    توسط Milad1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 مرداد 92, 11:08
  5. وسواس روانیم کرده
    توسط اسناء در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 خرداد 92, 17:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.