کتاب خواندن خوبه ولی مشکل شما و دوستان مشابه شما رو حل نمی کنه. همانطور که وقتی جسم تون مریض میشه باید دارو مصرف کنید تا بهبود پیدا کنید زخم های روحی هم نیاز به دارو دارند. مسائل رو با هم اشتباه نکنید. کتاب به شما آگاهی و دانش میده چطور زندگی کنید ولی دردتون رو معالجه نمی کنه. البته بعضی وقت ها بدن یا روح آنقدر قوی هستند که بدون دارو خودشون رو درمان می کنند. ولی در بسیاری موارد که زخم بطور طبیعی قابل درمان نیست یا مزمن شده نیاز به درمان داروئی و غیره است. مورد شما و دوستان دیگری که در بعضی پست ها براشون توصیه به مراجعه به رون پزشک کرده انم به نظر نیازمند درمان بوده اند. از ما گفتن بود. موفق باشیدکتاب خواندن خوبه ولی مشکل شما و دوستان مشابه شما رو حل نمی کنه. همانطور که وقتی جسم تون مریض میشه باید دارو مصرف کنید تا بهبود پیدا کنید زخم های روحی هم نیاز به درمان دارند. مسائل رو با هم اشتباه نکنید. کتاب به شما آگاهی و دانش میده چطور زندگی کنید ولی بیماری تان رو معالجه نمی کنه. البته بعضی وقت ها بدن یا روح آنقدر قوی هستند که بدون دارو خودشون رو درمان می کنند. ولی در بسیاری موارد که زخم بطور طبیعی قابل درمان نیست یا مزمن شده نیاز به درمان داروئی و غیره است. مورد شما و دوستان دیگری که در بعضی پست ها براشون توصیه به مراجعه به رون پزشک کرده انم به نظر نیازمند درمان بوده اند. از ما گفتن بود. موفق باشید
کتاب خواندن خوبه ولی مشکل شما و دوستان مشابه شما رو حل نمی کنه. همانطور که وقتی جسم تون مریض میشه باید دارو مصرف کنید تا بهبود پیدا کنید زخم های روحی هم نیاز به دارو دارند. مسائل رو با هم اشتباه نکنید. کتاب به شما آگاهی و دانش میده چطور زندگی کنید ولی دردتون رو معالجه نمی کنه. البته بعضی وقت ها بدن یا روح آنقدر قوی هستند که بدون دارو خودشون رو درمان می کنند. ولی در بسیاری موارد که زخم بطور طبیعی قابل درمان نیست یا مزمن شده نیاز به درمان داروئی و غیره است. مورد شما و دوستان دیگری که در بعضی پست ها براشون توصیه به مراجعه به رون پزشک کرده انم به نظر نیازمند درمان بوده اند. از ما گفتن بود. موفق باشید
کتاب خواندن خوبه ولی مشکل شما و دوستان مشابه شما رو حل نمی کنه. همانطور که وقتی جسم تون مریض میشه باید دارو مصرف کنید تا بهبود پیدا کنید زخم های روحی هم نیاز به درمان دارند.
مسائل رو با هم اشتباه نکنید. کتاب به شما آگاهی و دانش میده چطور زندگی کنید ولی بیماری تان رو معالجه نمی کنه. البته بعضی وقت ها بدن یا روح آنقدر قوی هستند که بدون دارو خودشون رو درمان می کنند. ولی در بسیاری موارد که زخم بطور طبیعی قابل درمان نیست یا مزمن شده نیاز به درمان داروئی و غیره است. مورد شما و دوستان دیگری که در بعضی پست ها براشون توصیه به مراجعه به روان پزشک کرده انم به نظر نیازمند درمان بوده اند.
از ما گفتن بود.
موفق باشید![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)