به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 96 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1396-5-23
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    831
    سطح
    15
    Points: 831, Level: 15
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 32.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    35

    تشکرشده 18 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط زندگی خوب نمایش پست ها
    سلام.

    اول افسردگی، بعد کمال گرایی .بعد اضطراب جدایی رو با روان شناس بررسی کنید. لطفا بیش فعالی هم چک بشه.

    بله احساس می کنم هم افسردگی دارم و هم کمال گرایی. کمال گرایی رو روانشناس بهم گفت که دارم ولی افسردگی رو نه

    اگه قرار باشه دارو مصرف کنید مشکل بی قراری تون حل میشه. به روان شناس بالینی مراجعه کنید داروی افسردگی میدن مشکلتون در کوتاه مدت تحت کنترل قرار می گیره .

    لطفا به روان پزشکی مراجعه کنید که بتونن تشخیص بدن دارو لازمید یا نه. دارو باعث میشه بتونید درست فکر کنید اون وقت خوندن کتاب روتون تاثیر میذاره.

    کتاب رواشناسی خیلی روی من تاثیر می ذاره مثلا وقتی کتاب جادوی فکر بزرگ رو خوندم تا چندین ماه خیلی سرحال و امیدوارم بودم. فکر نمی کنم نیاز به خوردن دارو داشته باشم می تونم با تمرین خودمو درمان کنم ولی بلد نیستم چطور باید درمان کنم. چندین سال که می دونم مشکلم چی هست. از سن حدودای 10 سال تا الان به شدت مقایسه می شدم با خواهرم و اطرافیانم جوری بود که من تمام شب ها گریه می کردم و می خوابیدم ولی هیچ کس نمی دونست.

    راه حل اصلی و نهایی آگاهی کامل از خودتونه. باید به طور نسبی خودتون و اهدافتون رو بشناسید.

    personality یا شخصیت خودتون رو به طور کامل بشناسید. سپس اهداف خودتون رو به طور کامل بر اساس شخصیتتون مشخص کنید. تمامی علاقه مندی ها بر اساس شخصیت باید

    شناسایی و دسته بندی بشه.

    مسئله ی بعدی که وجود داره و نشون دهنده ی عمق نا آگاهی شما نسبت به خودتون هست همینه که فکر میکنید آدمی هستید که توانایی انجام هر کاری رو دارید!!!!


    نه من اصلا نگفتم توانایی انجام هر کاری رو دارم. گفتم اگر بخوام کاری رو انجام بدم و واقعا هدفم باشه شاید دو یا سه سال زحمت بکشم ولی در آخر بهش می رسم.
    مثلا من اصلا توانایی آرایشگری ندارم. اصلا علاقه و توانایی پزشکی ندارم
    ولی تو حیطه کاری خودم اگر تمرکز کنم توانایی دارم.
    اصلا خوب نیست!!! اصلا این طور نیست. شما یک آدم معمولی با تایم 24 ساعت در روز و با سطح هوش معمولی هستید. قراره یک تا نهایت 3 تا کار رو در یک روز انجام بدید.

    مثل همه. همه چیکار میکنن؟ حالا چون مثلا تو مدرسه درس خون بودید قرار نیست فکر کنید نابغه هستید و لازمه هر کاری رو یاد بگیرید!!!

    زبان فرانسه، انگیلیسی یا آفریقای به چه درد شما میخوره جز اینکه نشون میده نابالغید؟ مگه چقدر زمان دارید در طول روز یا چند سال قراره عمر کنید؟

    عزیز اصلا مشخص کن چرا زبان میخوای یاد بگیری در صورتی که لزوم داشت انجام بده. در صورتی که لزوم نداره (کاری، درسی، درآمدی) حذفش کن سوپرمن که نیستی عزیز آدمی. آدم

    محدوده و توانایی انجام هر کاری رو نداره. همون که یک یا دو هدف رو دنبال کنی هنر کردی!!!
    نه اصلا ضرورتی نداره من همه این زبان ها رو یاد بگیرم. من میخام یکیشو به صورت کامل یادبگیرم و هدفم اینکه برم از ایران. ولی نمی دونم با کدوم میشه راحت تر رفت.

    در مورد کودکی و درمان اون چیزی که گفتی مشکل داری طرح واره درمانی رو بخونی چیز خوبیه. در واقع مثل اینکه روان شناست CBT کاره. شما تو یک طرح واره گیر افتادید پیداش کنید و

    ازش خارج بشید. به روان شناستون بگید میخواید طرح واره درمانی کار کنید. ازشون بخواید کامل بهتون توضیح بدن.

    در ضمن دوست عزیز یک جمله هایی هست که میگن آدمی که زندگی نکرده از مرگ میترسه. آدمی که جوونی نکرده از پیری میترسه. شما هم دوست من زندگی نکرده داری. مثل اینکه

    چند سال گذشته ات رو بدجور هدر دادی که الان با اضطراب فراوان در تلاش برای جبرانی میترسی تموم بشه این جوونی درسته؟
    من زندگی نکردم. هیچوقت هم زندگی نکردم چون همیشه می خواستم فقط درس بخونم که مادر پدرم بهم افتخار کنند ولی هیچوقت موفق نشدم زود به چیزی که می خوام برسم. تو زندگیم تنها به درس خوندن و کار کردن فکر کردم. سال های گذشته خصوصا 89 تا 92 رو بخاطر رابطه اشتباهی که داشتم تباه کردم. بقیه سال ها هم درسته به درس خوندن گذشته ولی انقدر برام زجر آور نیست که اون سه سال هست. کاش این سه سال از زندگی من حذف می شد بقیه اشتباهات قابل جبران بود. نمی خوام دیگه اشتباهات تکرار کنم.m

  2. کاربر روبرو از پست مفید sahar202 تشکرکرده است .

    زندگی خوب (سه شنبه 04 مهر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اختاپوس وسواس فکری- عملی (اختلال وسواس اجباری)
    توسط مدیرهمدردی در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 فروردین 95, 08:31
  2. وسواس من به قد و ظاهر همسرم (2)
    توسط جوادیان در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 64
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 آذر 94, 02:31
  3. وسواس ظاهری دارم ، زندگیم داره تباه میشه
    توسط omidsss در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 دی 93, 21:36
  4. وسواس فکری دارم
    توسط Milad1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 مرداد 92, 11:08
  5. وسواس روانیم کرده
    توسط اسناء در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 خرداد 92, 17:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.