اجازه بدید روانشناس تون کار خودش رو انجام بده و تمام تمریناتش رو هم با دقت انجام بدید.
وقتی میگید ده ساله درگیرید و نتونستید کاری کنید برای خودتون ،بهتره دوباره این مسیر رو ادامه ندید. اجازه بدید که یکی کمکتون کنه.
طرح واره درمانی چیز خوبیه و cbt روی کسی که به شناخت خودش نیاز داره خیلی جواب میده خیلی. به نظرم خیلی بیشتر از انجام تمرینات نیازمند شناخت خودتون و احساساتتون هستید.
حتما و حتما به مطالعاتتون ادامه بدید. اول خودتون رو بشناسید بعد از طریق بررسی و یافتن طرح واره هاتون اونها رو حل کنید. مثلا طرح واره نقص و شرم. اول باید کامل به تمامی توانایی
های خودتون و تمام ضعف های خودتون واقف بشید بعد این طرح واره با دقت بررسی کنید و بعد با انجام تمرینات مسیرش رو منحرف کنید. فقط باید یاد بگیرید چی میخواید و چه طور باید عمل
کنید تا به خواسته هاتون برسید.
راستی شما بیمار نیستید که خوب بشید شما فقط نا آگاهید.









علاقه مندی ها (Bookmarks)