به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 38

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array

    کدورت ایجاد شده بین خانمم و خواهرام

    سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی تالار و عرض تسلیت بمناسبت ایام محرم

    یک مدت پیش بخاطر بیماریه مادرم مجبور شدم که ببرمش شهرستان دیگه ای برای مداوا..

    در این بین خواهرم به دلیله نگرانی از عمل پیوند از من خواست که از دکتر راجبه خطرش بپرسم..

    خانم بنده بخاطر این حرف خواهرم اومد تو پی وی و با توهین به خواهرم گفت که اگه راضی به عمل

    نیستند برا چی تورو فرستادن اونجا.. من اول بخاطر توهین به خواهرم یکه خوردم و گفتم دخترشه

    نگرانشه و حق داره و از شدت عصبانیت گفتم چرا توهین کردی ؟ اما خانمم دوباره فرداش با اون یکی خواهرم

    درگیر شد بخاطر مغازه و دوباره توهین .. و کارمون به بحث و جدل لفظی کشید .. حالا بگذریم که من

    دوباره بخاطر دخترمون کوتاه اومدم و معذرت خواهی کردم.. اما الان خانمم میگه حق نداری کاری براشون انجام بدی..

    حق نداری باهاشون صمیمی بشی.. یه جور رفتار میکنه که انگار مدتها با هم دشمنی داشتن ..و این تعیین تکلیف کردن برای من واقعا زجر آوره..

    تو تاپیک قبلیمم نسبت به عصبانیت و فوران یکباره خانمم مطلب گذاشته بودم که دوستان گفتند احتمالا

    بخاطر خستگی نگهداری از بچه شاید باشه.. اما من تو رفتار با خواهر و مادر خودشم این عصبانیتو مشاهده کردم..

    نمیدونم این سازش و کوتاه اومدن من در مقابل خیلی رفتارهای ایشون به صلاحه یا عوارضی بدنبال

    خواهد داشت.. بحث کردن هم روی موضوعات همیشه بخاطر از کوره در رفتنه ایشون ناتمام میمونه

    و چون دیگه حوصله ام نمیکشه میگم حق با توئه و کشش نمیدم..بعضی وقتا فکر میکنم تو نامزدی برای من فیلم بازی میکرد.. چون رفتارهای الانش با اون زمان زمین تا آسمان فرق میکرد..

    انگار من تو نامزدی با یه نفر و الان با نفر دیگری زندگی میکنم.. من ازش راضی هستم ولی اینگونه رفتارهاش بعضا منو تا مرز فکر کردن به سمت اتخاذ تصمیمات دیگری میکشونه..
    ویرایش توسط جوادیان : دوشنبه 10 مهر 96 در ساعت 12:43

  2. 4 کاربر از پست مفید جوادیان تشکرکرده اند .

    همراهی (سه شنبه 11 مهر 96), بامداد روشنایی (سه شنبه 11 مهر 96), باغبان (شنبه 15 مهر 96), شیدا. (چهارشنبه 12 مهر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.