
نوشته اصلی توسط
Astaneh
سلام فکور عزیزم
من اصلا به ایشون القا نکرم نقصی دارم بلکه ایشون با رفتارشون اعتماد به نفس من رو گرفتن
در مورد پوشیدن کفش پاشنه بلند هم هیچ اصراری ندارم خودم هم خیلی خیلی به ندرت استفاده می کنم ولی خودش به تماما کفش های پاشنه بلند رو نشون می داد و می گفت این ها خیلی قشنگن و من متوجه شدم که به کفش پاشنه بلند خیلی علاقه دارن و خودشون پشت سرش می گفتن حیف که تو نمی تونی بپوشی! به خاطر همین اعصابم داغونه. البته همه همتم رو گذاشتم که واکنش نشون ندم و بیام خونه و بپوشم و ببینه که ازش بلندتر نمی شم.
متاسفانه رئیسم اومد نشد حرفم رو بنویسم دوباره میام
آستانه عزیز مطالبی که نوشتم به این خاطر بود که شما نوشته بودی چطور مطمئن بشی ظاهرت رو پسندیده
خواستم بگم از مسیر پرسش مستقیم یا از راه ایراد گذاشتن روی خودت برای دونستن نظر همسرت پیش نری
فرض رو به این بذار که همسرت ظاهرت رو پسندیده
فقط تا جایی که میتونی آراسته باش
شما بیشتر از این که قرار نیست کاری بکنی
و انرژیت رو بذار روی ایجاد علاقه بیشتر در همسرت از طرق مختلف
با فکر کردن به این چیزا انرژیت تحلیل میره و نمی تونی در بقیه جنبه ها شش دنگ باشی
موفق باشی
پرواز کن آنگونه که می خواهی
وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند
علاقه مندی ها (Bookmarks)