به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 مهر 97 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1396-7-21
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,358
    سطح
    20
    Points: 1,358, Level: 20
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 90 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.
    نمیدونم از حرفایی که قرار بزنم آرام میشید یا ناراحت اما در هر صورت من رو بعنوان دوست بدونید.... که هیچ قصد بدی نداره. فقط میخواد حرف بزنه
    ...
    شما مادر شدی؟؟؟؟
    مادر" همونی که شب و روزش رو برامون گذاشت تر و خشکمون کرد.... خودش نخورد و نپوشید تا بچش به بترین جاها برسه. حالا همینجوری بزنیمش بره؟ بگیم دخالت نکنه؟ بگیم شوهر از دست بره رفته؟؟؟؟؟ پس مادر چی؟ کی قرار دوباره برامون مادری متولد کنه از خودمون دلسوزتر؟ این انصافه؟؟؟؟؟
    نه انصاف نیست هرچقدم اخلاقش تند باشه بد باشه..... وقتی حالت بد بود اون رهات کرد؟ وقتی ازدواج میکردی ولت کرد به امون خدا؟ یا بهترینارو برات ساخت تا جلو شوهرت و خوانوادش سربلند باشی...
    حالا چیشد؟ یهو قیدشو بزنیم تا شوهرمون نپره؟
    نه عزیزم نه
    .......
    باید هنر به خرج بدی مادر سرجاش همسر سر جاش.....ده ساعت باهاش فاصله داری خب دلش برات تنگ میشه.... یه بار با محبت باهاش حرف بزن... چشم حرفاش روبده بی احترامی نشه حالا اون کارو نکردی هم نکردی....
    درعین حال که احترام همسر و خونواده اونو داری احترام مادرتم داشته باش. اول باید رو خودت کار کنی صبرو تحملت بره بالا.... تا قدرت حل مساله داشته باشی. صبوتر باش هربار مادر حرف میزنه با لبخند جوابشو بده بگو حق با توعه.... اون دلتنگ میشه.... باور کن... فقط یکم دیدت رو عوض کن...
    اونوقت میتونی هم خونواده خودت هم همسرتو راضی نگهداری...
    یه روز که دخترت یا پسرت ازدواج کنه بره بهت بی محلی کنه اونوقت میفهمی چی تو دل اون مادر بوده......
    ....
    به جای خط زدن ادما باهاشون مدارا کن با لبخند با مهربونی
    ...
    من عادت دارم خیلی راحت حرف بزنم... اگه کم لطفی شد بزرگی کنید به دل نگیرید موفق شین

  2. 2 کاربر از پست مفید dr-samira تشکرکرده اند .

    tanhaeii (دوشنبه 15 آبان 96), آنیتا123 (دوشنبه 15 آبان 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.