سلام.
قرار تو باهاش زندگی کنی نه خونوادت.... قرار هر دورد و رنجی هم که باشه تو تحمل کنی نه خونوادت.... هرچند اونام شریکن بله اما دردای اصلی رو دوش توعه....
اول از عشق و علاقش مطمئن شو اینکه ایا ادمی هست که با یکی بمونه؟ ایا تو گذشته اش کسی نبوده؟ که عاشقش بوده باشه؟
ایا دلش فقط با توست؟ از همه نظر بهم میاین؟ اگه همش اونی بود که یمخوای اون موقع خونوادهارو با هم اشنا کن... نذار تو هم مثل هزاران زنی بشی که نشناخته تهش کارشون به طلاق کشید. عاقل باش ....
البته من نظر دادم زندگــــــــــی خودتونه
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)