در پست قبلی بیشتر روش حل مساله همسرم ، که همان
_ فرصت دادن به فرد شاکی برای طرح و ابراز ناراحتی ،
_ گذشت و سکوت در مقابل گلایه های بی منطق (از نظر خودش) و
_ نشون ندادن واکنش نه منفی نه مثبت ،
_ دادن فرصت به فرد ناراحت وشاکی برای به دست آوردن حالت تعادل روحی ،
_ دادن نوازش و محبت در وضعیت سفید و
_ یاد آوری نکردن هرآنچه در بحث پیشین به صورت غیر منطقی بیان شده ،
بوده است ، مد نظرم به عنوان راه حل مساله مربوطه بود.







پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)