سلام

نشانه خوبی نیست و بهتره باهاشون حرف بزنین و بگین شما دیگه متاهل شدی و این رفتارها ماله زمان مجردی هستش..

البته خونه پدر موندن هرزگاهی اشکال نداره ..

احتمالا به مرور زمان حل خواهد شد کما اینکه شما هم وابستگیه ایشونو سوق بدهید سمت خونه خودتون..