سلام.
منم دعا کنید لطفا... خیلی خیلی ضروریه.... دعا کنید حال دلم خوب شه....راستش من درسام خیلی سنگین هست برا همین نیمتونم سر بزنم اما تک تک همتونو دعا میکنم
به تک تک ارزوها و خواسته های قلبیتون برسین.
مریم جان منم وارد لیستت کن تا حداقل چند نفر به یاد من و دلمو و 4 تا ارزوم دعا کنن. همین.
درسته کم پیدام اما دلم باهمتون پا ب پاست.
بچه ها دعا کنین حال دلم خوب شه یا اینوری یا اونوری این خیلی مهمه
...
به ارزوتون برسین شب بخیر.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)