سلام:
گاهی خدا یه تلنگری بهمون میزنه تا یادمون نره هنوزم هست.... هنوزم میشه بهش تکیه کرد. هنوزم همه چی دست اونه... پس اگه مشکلی بهت داده هم میدونه تو میتونی از پسش بربیای هم میخواد ک بتونی بهش توکل کنی.... پس پا به پای خدات قطعا به مشکلت غلبه میکنی...
کل زندگیت زیر سایه و نگاه خدا...
برات دعا میکنم انشالله مشکلت حل شه و حاجت روا شی محتاج دعا.
موفق ترین باشی....








علاقه مندی ها (Bookmarks)