دکترا در دانشگاه های ایران یه مشکل بزرگ داره. اونم اینه که حقوقی دریافت نمی کنی و باید حتما در کنارش یه شغل خوب داشته باشی.
با تدریس ساعتی و خصوصی هم شاید مقدار کمی درامد داشته باشی، ولی یه جا می بینی سنت بالا رفته ولی هنوز از پس هزینه هات برنمیای.
اگر بتونی با ارشد و یا دانشجوی دکترا بودنت یه شغل پیدا کنی و در کنارش درس بخونی خوبه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)