سلام دوست عزیز.بنظرم این آقااصلاقصدش ازدواج باشمانیس.یه مدت میخواد باهاتون خوش بگذرونه بعد هم شمارو به خیر اونو به سلامت.بعداز اون هم فکرمیکنید اگه وارد رابطه احساسی باهاش بشین چقدر میتونین صبرکنین شاید یک روزی بهتون پیشنهاد ازدواج بده!
اگه اشتباه نکنم سومین ارسال گیسوکمند بود که درباره ازدواج سنتی ومدرن نوشته بود.اونو مطالعه کنید لطفا. شاید کمکتون کنه توی ارتباط بهتر داشتن







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)