سلام
به نظر من پیشنهاد دادن به آشنایی جهت ازدواج خیلی راحت تره از پیشنهاد رفتن به پارتیه و اگه این آقاپسر قصدش ازدواج بود انقدر بی پروا رفتار نمیکرد. پس قصد و منظورش رو واضح نشون داده . و سکوت شما و به روی خود نیاوردن هم دلیلی بر رضایت شما دیده. وقتی در جواب بوس ؛گل می فرستی یعنی از استیکرت خوشم اومده. میتونی نزدیکتر باشی.
خیلی مواظب باش دختر خوب. ایشون حتی درخواست دوستی هم نداده ازت میخواد برین پارتی اون وقت شما تو فکر درخواست احتمالی ازدواج ایشون هستی؟ نشانه های واضح رو ندید نگیر.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)