سلام
شما هیچ کار خاصی لازم نیست بکنید.
فقط همینو میتونم به عنوان یه آقا به شما بگم که اگر مردی واقعا قصدش ازدواج باشه بعد از یه مدت کوتاه پیشنهادش رو مطرح میکنه...
اگر خیلی سعی کرد خودشو به شما نزدیک کنه و صمیمی بشه این جمله رو بهش بگید: "آقای فلانی من توی شرایط و موقعیتی نیستم که بخوام وارد دوستی و رابطه های دوستی بشم و تمایلی هم به این روابط ندارم، یرای شما هم احترام زیادی قائلم اما فکر میکنم اگر قرار هست صمیمیت یا آشنایی بیشتری بینمون باشه بهتره که با اطلاع خانواده و در چارچوب رسمی باشه"







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)