سلام.
اگه اونقدری هست که نصفش رو هم بردارن بازم بزرگ میمونه؛ به نظر من عمل کنید.
مطب همه پزشکای خوب رو بگردید و پیش هر دکتری هم که میرید و به نظرتون خوبه فوری تصمیم نگیرید. حداقل چهار بار برید مطبش که مطمئن بشید بلده یه جوری عمل کنه که به چهره مردونه بیاد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)